سیدمحمد خاتمی از همتی حمایت می‌کند یا مهرعلیزاده؟

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: سید محمد خاتمی بدون در نظر گرفتن نظرات جبهه اصلاحات از نامزدی هیچ کس در انتخابات حمایت نخواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد نمازی عضو حزب کارگزاران سازندگی، درباره حمایت رئیس دولت اصلاحات بعد از صحبت‌های محسن مهرعلیزاده در مناظره روز شنبه اظهار کرد: نظر شخصی بنده این است که آقای خاتمی بدون در نظر گرفتن جبهه اصلاحات از نامزدی حمایت نخواهد کرد و نظر جبهه اصلاحات را حتما مورد توجه قرار می‌دهد.

وی افزود: نظر جبهه اصلاحات تاکنون این بوده که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان نامزدی ندارند و فکر نمی‌کنم صحبت‌های آقای مهرعلیزاده در مناظره باعث شود که مورد حمایت آقای خاتمی قرار گیرد.

نمازی تصریح کرد: قبل از ثبت نام‌های انتخابات ریاست جمهوری، ۱۴ چهره اصلاح طلب برنامه‌های خود را برای حضور در انتخابات ارائه کردند و فقط برنامه ۹ نفر مورد تایید جبهه اصلاحات قرار گرفت، چراکه مکانیزم به این صورت بود که برنامه هر کاندیدا مورد تایید حداقل ۱۰ حزب قرار گیرد که برنامه ۹ چهره فقط تایید شد و آقای همتی هم جزو همان ۹ نفر بود.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: از بین آن ۹ نفر فقط یک نفر که آقای همتی است تایید صلاحیت شد و در واقع آقای مهرعلیزاده در این مکانیزم هم قرار نداشت که حالا اصلاح طلبان بخواهند از وی حمایت کنند.

نمازی در خصوص اولین مناظره صورت گرفته میان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مناظره‌ای که در روز شنبه برگزار شد را خوب ندانستم، چراکه در این مبارزه حرف‌های خوبی میان نامزد‌ها زده نشد و به یکدیگر توهین کردند و به جای ارائه برنامه‌های خود با یکدیگر درگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع عملکرد برخی از نامزد‌ها را در انتخابات خوب نمی‌دانم، چراکه برنامه‌های خود را ارائه ندادند و فقط به یکدیگر افترا زدند و حتی گاهی به شعار پرداختند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.