همتی خطاب به رئیسی: اگر ارز ۴۲۰۰تومانی بد بود، چرا جلویش را نگرفتید؟

همتی گفت: رشد اقتصادی ما ۴.۵ درصد بود و از روزی که تحریم ها شروع شد، رشد ما منفی شد. مشخص است که این موارد منجر به بیکاری می شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در بخش دوم از این مناظره در نقد صحبت رقبایش گفت:

من ادامه سوال قبلی را عرض می کنم. بیکاری جوانان بخاطر رشد منفی تولید است که اشتغال کم شده و دیگری بخاطر کرونا است که به خدمات آسیب زده. امیدوارم بحث واکسیناسیون را در دولت آینده حل بکنیم. ما برای گسترش مشاغل باید روی اینستاگرام و استارت آپ ها حساب باز کنیم. همچنین مجوز های موانع کسب و کار را هم برمی داریم.

آقای جلیلی می‌گویند نباید برای رسیدگی به مسائل کشور وقت تلف کرد. سوالم از ایشان این است که پس چرا برای تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت دو سال وقت کشور را گرفتید و آن را زندانی کردید و در آخر هم باعث شدید که وارد لیست سیاه شویم؟ اگر برنامه‌ای داشتید به مردم ارائه می‌کردید و اگر نه آن را تصویب می‌کردید تا اینگونه نشود

آقای رئیسی فرمودند ارز ۴۲۰۰ باعث رانت شده است. شما که دیدید من با آن مخالف بودم. چرا جلوی آن را نگرفتید؟ بانک مرکزی چه تقصیری دارد؟ مگر دیگر اعضای شورای هماهنگی اقتصادی نبودند که من را مجبور کردند پنج و نیم میلیارد دلار ارز مسدود شده را تبدیل به ریال کنم و نقدینگی ایجاد کنیم که حالا همراه شما آقای زاکانی الان آن را بر سر من بزنید ؟! بانک مرکزی چه تقصیری دارد؟

فکر می‌کنم آقایان باید یک نامه به ترامپ بنویسند که ترامپ خوشحال باش که ما تمام بلایی که شما سر مردم آوردی را ما الان داریم سر همتی و بانک مرکزی خراب می‌کنیم. دوستانی که از کاسبان تحریم‌ها حمایت می‌کردند حالا دارند با پول‌های هنگفت در ستادهای آقایان برای تخریب من هزینه می کنند.

امروز من فهمیدم استراتژی رقبا عوض شده است. نیامده اند با من مناظره کنند. یار کمکی به پلیس بد و پلیس خوب تبدیل شده است. من دو سال در بانک مرکزی بودم همه گفتند شخصیتت خراب می شود. من گفتم اشکالی ندارد. آقای رئیسی ۴۰ سال در قوه قضاییه بودند. ایشان باید به خاطر همه خرابکاری ها در این ۴۰ سال پاسخگو باشند؟ من دو سال در بانک مرکزی بودم، می گویید باید پاسخگوی ۸ سال باشم؟

کل درآمد ارزی ما ۵ میلیارد دلار بوده است. این ارقامی که آقای رضایی می گویند نمی دانم از کجا آمده است. من خواهش می کنم با انصاف بیشتری صحبت کنید. رشد اقتصادی ما ۴.۵ درصد بود و از روزی که تحریم ها شروع شد، رشد ما منفی شد. مشخص است که این موارد منجر به بیکاری می شود.

در همین ارتباط:

پاسخ رئیسی به ادعای ۶ کلاس سواد داشتنش

مهرعلیزاده: همه می‌گویند صدا و سیما عشقی شده!/ حرفم درباره مدرک آقای رئیسی درست بود

۱ نظر
  1. حمید

    جانب داری نکنید این همتی ورژن دوم روحانیه تازه بدترش، پول ملتو داده یه عده فاسد رانت خوار ، بعد میگید حالا رییسی برو دنبالش بگیرش، حالمونو بد نکن با جانبداری از کاندیداهای روحانی و دارو دسته اش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.