همه چیز درباره سیلی‌خوردن رئیس‌جمهور از یک شهروند معمولی + ویدئو

هنگام خوش و بش کردن مکرون با رای دهندگان در منطقه Drome مردی با فریاد مرگ بر مکرون چک محکمی را به گوش وی زد.

به گزارش تازه‌نیوز، سیلی خوردن رئیس‌جمهور فرانسه به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. حادثه در لیون، شهر کوچک Drome حین دیدار انتخاباتی با کسب و کارهای محلی در جنوب شرق فرانسه رخ داد. اگرچه محافظان به سرعت سیلی‌زننده را بازداشت کردند.

مرد فرانسوی در پاسخ به بونژوق گفتن مکرونِ پرانرژی، وی را در ملا عام تادیب کرد و این اتفاق را برای تاریخ ثبت کرد! دو نفر در این حادثه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

ویدئوی سیلی خوردن مکرون را (اینجا) ببینید

ماجرای سیلی رئیس‌جمهور فرانسه چه بود؟

مکرون ۴۳ ساله با هدف تبلیغات انتخاباتی{انتخابات محلی} و یک سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری به لیون و منطقه Drome رفت تا با کسب و کارهای کوچک پس از رفع محدودیت‌های کرونایی دیدار کند.

در این میان وی قرار بود با جمعی از رستوران داران ملاقات داشته باشد و سعی کرد هنگام عبور از خیابان با افراد رای دهنده که به استقبال وی آمده بودند، خوش و بش کند.

به همگان بونژوق گفت و یک نفر با لباس سبز در مواجه با مکرون فریاد برآورد مرگ بر ماکرونی{دو پهلو مکرون و ماکارونی و پاستای ایتالیایی}

ماموران امنیتی بلافاصله وی را همراه یک فرد دیگر گرفتند. پلیس بازداشت دو نفر در روستای Tain-l’Hermitage را تایید کرده است.

مکرون ساعتی بعد از این اتفاق، مردم فرانسه را به صلح دعوت کرده و همگان را به احترام به یکدیگر فراخوانده بود.

حتی مخالفان مکرون از جمله ماری لوپن نیز این حرکت را تقبیح کرد.

مکرون در توئیتی پس از خوردن چک از فردی در روستای Tain-l’Hermitage نوشت بازگشایی رستوران‌ها، جشن محصولات غذایی و کشاورزی فرانسه است. من بار دیگر به کشاورزان‌مان سلام می‌کنم. آنها به ما در دوران قرنطینه کرونایی رسیدند و اجازه دادند خوب تغذیه شویم.آنها اجازه مقاومت را دادند. متشکرم!

ترکش‌های سیلی رئیس‌جمهور فرانسه هنوز ادامه دارد

رئیس جمهور فرانسه با انتشار ویدئوی خود کنار مردم سعی دارد خاطره تلخ ساعاتی قبل هنگام چک خوردن از یکی از روستاییان فرانسوی را فراموش کند.

مکرون با انتشار این ویدئو ۵ ثانیه‌ای از غذای کشورش تعریف و تمجید کرد و تاکید کرد ما کشوری نیستیم که به طور تصادفی بیشترین وقت را دور میز غذا بگذرانیم. این افتخار مربوط به قلمرو ماست. زنده باد غذاهای فرانسوی. روی سرآشپزهای بزرگ آینده کشور حساب باز کرده‌ام.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.