تغییر رفتار خریداران خودرو در بازار +جدول قیمت

محصولات سایپا امروز ۱۹ خرداد۱۴۰۰ با چه قیمتی در بازار معامله شدند؟

به گزارش تازه‌نیوز، امروز اگرچه دلار افت قیمت روز گذشته را جبران کرد و با رشد حدود ۳۰۰ تومانی در بازار عرضه شد، اما این تغییر نتوانست بازار خودرو را به حرکت در آورد و پرطرفدارهای سایپا بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان رفتار انتظاری حاکم در بازار خودرو را می توان در رفتار خریداران خودرو نیز مشاهده کرد. بطوریکه خریداران در انتظار نتایج مذاکرات و انتخابات ریاست جمهوری دست از خرید کشیده اند، رفتاری که چندی است بازار خودرو آن را پیش گرفته است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

نوسان قیمت دلار از یک سو و انتظار برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات موجب شد تا بازار با رکود شدید روبرو شود، بطوریکه بازار روزها را با معاملات بسیار اندک سپری می کند. روندی که به اعتقاد فعالان بازار خودرو تا پایان انتظار برای اعلام نتایج مذاکرات و ایجاد ثبات در نرخ دلار تداوم خواهد داشت.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییک R» بدون تغییر و با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد. مدل معمولی این خودرو نیز تغییر قیمتی نداشت و با قیمت ۱۵۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «ساینا» نیز که روزگذشته در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشت و امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۴۴ میلیون تومان معامله شد.

خانواده تیبا نیز امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی های صورت گرفته «تیبا۲» معمولی در بازار با قیمت ۱۳۶ میلیون عرضه شد، «تیباصندوقدار» نیز ۱۲۸ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

قیمت خودرو سایپا

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.