اسکوچیچ استقلالی‌ها را در حد تیم ملی نمی‌داند؟

عارف غلامی مدافع جوان استقلال به اردوی تیم ملی ایران در بحرین اضافه شد اما بعید است فرصت بازی به این بازیکن جوان برسد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، تیم ملی ایران از زمان روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ در ۵ بازی به میدان رفته و در همه بازی‌ها پیروز بوده اما در این پیروزی‌ها نقش بازیکنان استقلال خیلی کمرنگ بوده است. تنها یک گل زده مهدی قایدی در دقایق پایانی بازی با بوسنی سهم استقلال در موفقیت تیم ملی زیر نظر دراگان اسکوچیچ است.

از زمان حضور این مربی کروات از استقلال مهدی قایدی، رشید مظاهری و عارف غلامی به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند که برای بازی‌های مهم مقدماتی جام جهانی دراگان فقط به قایدی اعتماد کرد و حالا هم به دلیل کمبود بازیکن حاضر به دعوت غلامی شده است. از جمع استقلالی‌ها فقط مهدی قایدی در تیم ملی بازی کرده و اسکوچیچ در این پنج بازی اجازه بازی به دیگر آبی پوشان را در تیم ملی نداده است.

نکته جالب توجه سهم بازیکنان استقلال در تیم ملی، عدم حضور آن‌ها در ترکیب‌های اصلی تیم ملی است و تنها مهدی قایدی وقتی تیم ملی از حریف پیش می افتد وارد زمین می شود.

با این حال امکان دارد در بازی با کامبوج این فرصت در اختیار مهدی قایدی قرار گیرد و برای اولین بار اسکوچیچ به یک آبی پوش از ابتدای بازی اعتماد کند.

۱ نظر
  1. ام

    البته ما هم شما رو در حد تیم ملی کشورمون نمی‌بینیم آقای چی چی ویچ، هر چند این جایگاهی که داری خودت میدونی چطور به دست آوردی، جنابعالی کاره ای نیستی که استقلالی ها رو ببینی یا نبینی،ههههههه در ضمن استقلال اهل باند بازی و راند خواری نیست و به هیچ کس باج نمیده و نخواهد داد، شیر فهم شد✌️✌️👌👌

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.