اختلاف اجاره برخی از مناطق مختلف تهران چقدر است؟

با توجه به اختلاف نرخ اجاره در مناطق مختلف تهران، جدولی از نرخ اجاره در برخی از مناطق مختلف تهران به دست آمده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، اختلاف قیمت اجاره ماهانه در برخی از مناطق تهران به دست آمده است.

با توجه به داده‌های موجود، اختلاف نرخ اجاره منطقه فلاح با منطقه قیطریه بیش از ۱۲ میلیون تومان است. نرخ اجاره خانه در منطقه فلاح ۵٫۹ میلیون تومن و در منطقه قیطریه ۱۸٫۸ میلیون تومان ثبت شده است.

نرخ اجاره مسکن در منطقه افسریه یکی از مناطق شرق تهران ۷٫۴ میلیون تومان ماهانه و در منطقه استاد معین یکی از مناطق غربی تهران ۸٫۲ میلیون تومان ثبت شده است.

اختلاف اجاره بها در منطقه دزاشیب با محله استاد معین حدود ۱۰ میلیون تومان است. اجاره در منطقه دزاشیب ۱۸٫۲ میلیون تومان ماهانه و در محله استاد معین به قیمت ۸٫۲ میلیون تومان ثبت شده است.

کوی فردوس با متوسط اجاره ۱۲ میلیون تومان برای یک آپارتمان ۸۰ متری ثبت شده است که نرخ اجاره در این منطقه با منطقه پاسداران حدود ۶ میلیون تومان اختلاف قیمت دارد. متوسط نرخ اجاره در محله پارسدارن ۱۸٫۷ میلیون تومان ثبت شده است.

در بین مناطق نام برده در جدول زیر، سلسبیل، استاد معین و آهنگ با متوسط اجاره در کانال هشت میلیون تومان ثبت شده‌اند. در مقابل نرخ اجاره آپارتمان در مناطق دزاشیب، پاسداران و جردن در کانال ۱۸ میلیون تومان اعلام شده است.

در جدول زیر لیست اجاره ماهانه در برخی از مناطق مختلف تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

قیمت مسکن تهران

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.