سرکار خانم نرجس سلیمانی صحنه انتخابات را ترک کنید!

انتقادات به کاندیداتوری نرجس سلیمانی برای انتخابات شورای شهر تهران بالا گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز، پرویز امینی جامعه‌شناس و استاد دانشگاه خطاب به نرجس سلیمانی نوشت:

این جریانی که شما را در فهرست خود در انتخابات شوراها قرار داده است، از نظر عقلی و فهم صحنه سیاست، تعطیل بود و با جاگذاری شما در فهرست انتخاباتی خود، معلوم شد در چیزهای دیگر از جمله فهمیدن جایگاه و ارزش سرمایه‌های ملی و انقلابی بی‌جایگزین مثل شهید سلیمانی نیز تعطیل است.

سرکار خانم سلیمانی، نگاه این جریان به شما یک نگاه ابزاری و برای عبور دادن خرِ خود، از پلِ سیاست است. اینها نمی‌فهمند یا نمی‌خواهند بفهمند که کسبِ همه جایگاه‌های قدرت در ایران، چه برسد به سطح نازل شوراها، در برابر تأثیری که حقیقت شهید سلیمانی در جان‌های ملت ما دارد، پشیزی ارزش ندارد.

امروز شهید سلیمانی در این شوره‌زار بداندیشی و بدکرداری نسبت به میراث انقلاب در نظر و عمل و اداره کشور، شاهراه شناخت بسیاری از دختران و پسران نوجوان و جوان از مکتب خمینی و حجت علاقه و پیروی آنان از خامنه‌ای است.

خانم نرجس سلیمانی، شهید سلیمانی خود این عرصه را خوب می‌شناخت و از آن گریزان بود. او خود را نامزد گلوله‌ها می‌خواست نه رای‌ها! این عرصه، عرصه حضور شما نیست. تو را به خدا این صحنه را ترک کنید.

در همین ارتباط:

۱ نظر
  1. ایرانی

    فرزند حاج قاسم برای ایران هزیزاست اوراد کسوت ریاکاران سیاسی نمی‌خواهیم سرکارخانم سلیمانی خودراالوده سیاست‌های شکست خورده جناحی نکنیدخواهشمندم راه های دیگر غیرازسیاست برای خدمت به انقلاب اسلامی ومردم راانتخاب فرمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.