«ساحره‌ها» از رفتن به سینماها بازماند

«ساحره‌ها» فیلم جدید رابرت زمکیس به سینما نمی‌رود و برای نخستین بار در شبکه اچ‌بی‌او دیده خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از سینماپرس، فیلم اقتباسی رابرت زمکیس از «ساحره‌ها» با بازی آن هاتاوی برای هالووین در اچ‌بی‌او مکس نمایش داده می‌شود.

فیلم فانتزی کمدی تیره برادران وارنر ۲۲ اکتبر (یکم آبان) راهی شبکه استریم می‌شود.

این فیلم قرار بود ابتدا از ۹ اکتبر (۱۸ مهر) در سینماها اکران شود اما مانند خیلی از فیلم‌های دیگر که شیوع کرونا تاریخ اکرانشان را به هم ریخت، اکران این فیلم نیز برای پاندمی با تاخیر روبه‌رو شد.

با وجود اینکه این فیلم در آمریکا در سینماها اکران نخواهد شد اما قرار است در بازار بین‌المللی از ۲۸ اکتبر به روی پرده برود.

توبی امریش رییس وارنر برادرز پیکچرز گفت: «ساحره‌ها» یک اقتباس عالی از داستان کلاسیک رولد دال است و فیلمسازی سطح جهانی را با اجراهایی فانتزی درهم‌آمیخته است. تماشای این فیلم در هر زمان از سال که باشد برای خانواده‌ها ایده‌آل خواهد بود.

این فیلم درباره پسر نوجوانی است که با مادربزرگش در هتلی اقامت دارد که گردهمایی گروهی از ساحره‌ها در آنجا برگزار می‌شود. نقش رییس بزرگ جادوگران را آن هاتاوی بازی می‌کند. این پسر با کمک مادربزرگش می‌تواند توطئه بزرگ جادوگران را که می‌خواهند همه بچه‌های دنیا را به موش بدل کنند، خنثی کند. اوکتاویا اسپنسر، استنلی توچی، کریس راک و کریستین چینووت دیگر بازیگران فیلم هستند.

زمکیس که سازنده فیلم کلاسیک مشهور «فارست گامپ» و «بازگشت به آینده» است سازنده «ساحره‌ها» است. او فیلمنامه این فیلم را با همکاری گی‌یرمو دل تورو و کنیا باریس نوشته است.

اقتباس دیگری از این کتاب داستانی در سال ۱۹۹۰ راهی پرده‌های سینماها شد که آنجلیکا هیوستن و رونان آتکینسون بازیگرانش بودند. آن فیلم را نیکولاس روگ کارگردانی کرده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.