لوکاکو: از زلاتان هم بهتر هستم!

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیم اینتر در اظهار نظری به سبک زلاتان ابراهیموویچ گفت که بازیکن بهتری نسبت به مهاجم سوئدی میلان است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، روملو لوکاکو که فصل اخیر با ثبت ۲۴ گل‌زده و ۱۰ پاس‌گل در ۳۶ بازی سری A نقش پررنگی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از ۱۱ سال داشت، در گفت‌وگو با روزنامه هلندی زبان «هت لاتست نیوز» بلژیک گفت: «من با اینتر قهرمان اسکودتو شدم و این چیزی بود که از کودکی رویایش را داشتم. من در تیمی همچون اینتر موفق بودم و در تیمی دیگر همچون چلسی ناموفق.»

مهاجم بلژیکی اینتر که عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل اخیر سری A را از آن خود کرد، همچنین در پاسخ به این پرسش که «از بین زلاتان و خودت، کدام را انتخاب می‌کنی؟»، با خنده و به سبک ایبراهیموویچ اظهار داشت: «بین ایبرا و خودم، هر روز هفته خودم را انتخاب می‌کنم. من عاشق خودم هستم!»

در جریان برتری ۲ بر یک ماه ژانویه اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، بین دو نیمه درگیری لفظی شدیدی بین زلاتان ایبراهیموویچ و روملو لوکاکو در گرفت که در ادامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مهاجم بلژیکی اینتر و مهاجم سوئدی میلان را به دلیل رفتار غیرورزشی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم‌های‌شان جریمه کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.