دادکان تهدید کرد: تاج درباره ویلموتس حرف نزند همه چیز را می‌گویم!

محمد دادکان گفت: موفقیت تیم ملی کشورمان در بازی هایی که اهمیت زیادی دارد آرزوی هر ایرانی است. هیچ کدام از ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و همیشه در هر شرایطی از تیم ملی حمایت می کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، دیدار تیم ملی ایران با عراق و شرایط عجیب جدول مسابقات، یک راه حل منطقی را مقابل ملی پوشان می‌گذارد؛ شکست تیم عراق. با این نتیجه هیچ ماجرایی به اما و اگر نمی‌کشد.

دکتر محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و از چهره‌های مهم ورزش کشور نیز وقتی با سوالی در این زمینه مواجه می‌شود می‌گوید؛ «من هم مثل تمام مردم ایران برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا می‌کنم. امیدواریم عراق را هم مثل بحرین با اقتدار شکست بدهیم و با خیال راحت به دور بعدی مقدماتی جام جهانی برویم. موفقیت تیم ملی کشورمان در بازی‌هایی که اهمیت زیادی دارد آرزوی هر ایرانی است. هیچ کدام از ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و همیشه در هر شرایطی از تیم ملی حمایت می‌کنیم.»

از محمد دادکان سوال کردیم این روزها چه می‌کند و اوقاتش چگونه سپری می‌شود. پاسخ دادکان جالب است؛ «سعی می‌کنم در دوران کرونا از خودم و دیگران مراقبت کنم. این یک وظیفه عمومی‌ است. البته وقتی به مسائل جامعه خودمان فکر می‌کنم واقعا برایم سوالی به وجود می‌آید که این مدیران ما اگر انقلاب اسلامی‌ نبود در کجای کار قرار می‌گرفتند؟ پست‌های مختلف ورزشی، غیرورزشی، سیاسی، اجتماعی و … در تسخیر افرادی است که حتما باید با آنها باشد! این پست‌ها کجایش بر اساس لیاقت‌ها و توصیه‌های همیشگی بزرگان است؟ اگر انقلاب اسلامی نبود این مدیران کجا بودند؛ چه می‌کردند و الان چه پست‌هایی داشتند؟ امیدوارم هر کسی برای هر سمت و پستی که کاندیدا می‌شود، لیاقت مسولیت گرفتن و خدمت کردن به مردم را داشته باشد. ما با مردم زندگی می‌کنیم و از مشکلاتشان آگاه هستیم و می‌دانیم اگر غیر از این باشد حضور آنها در انتخابات و فرآیندهای مختلف کمرنگ می‌شود. انصافا خدمت به این مردم لیاقت می‌خواهد؛ از ورزش بگیرید تا هر مساله دیگری که با معیشت شهروندان سر و کار دارد…»

سوال آخر درباره پرونده ویلموتس است، می‌دانیم دکتر دادکان در این باره اطلاعات جامع دارد؛ «از ویلموتس فعلا نپرسید، چون راز آمدن این مربی به فوتبال ایران را شخص آقای تاج می‌داند. وقتی وزارت ورزش چنین گزینه ای را به تاج معرفی کرده؛ عجیب است چرا خود او در این خصوص هیچ حرفی نمی‌زند؟ من منتظرم تا همه واقعیت‌ها را خود آقای تاج به مردم بگوید؛ اما اگر بعد از مشخص شدن وضعیت ایران در راه صعود به جام جهانی، تاج حرفی نزد و بازهم سکوت کرد، آن وقت من همه چیز را با شما و مردم در میان می‌گذارم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.