رونالدو با دبل به رکورد علی دایی نزدیک شد

تیم ملی فوتبال پرتغال در اولین بازی خود در یورو ۲۰۲۰ با نتیجه ۳ بر صفر مجارستان را شکست داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، در ادامه دیدارهای یورو ۲۰۲۰ دو تیم ملی فوتبال مجارستان و پرتغال در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر برابر هم به میدان رفتند.

مدافع عنوان قهرمانی بازی را بهتر شروع کرد و دیگو ژوتا هافبک لیورپول اولین خطر جدی را ایجاد کرد که توپ او وارد دروازه نشد.

در دقیقه ۱۹ ارسال په په به کریستیانو رونالدو رسید و او نیز سرضرب به توپ ضربه زد که دروازه بان مجارستان هوشیار بود. با این حال پرچم کمک داور نیز به علامت آفساید بالا رفت تا اولین خطر جدی رونالدو به این شکل به پایان برسد.

رونالدو در دقیقه ۳۰ یک بار دیگر در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

آخرین موقعیت نیمه اول را نیز پرتغالی ها از دست دادند. ارسال سمدو به برونو فرناندس رسید که ضربه او و در ادامه رونالدو راهی به دروازه نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با میدان داری پرتغال شروعشد و په په در دقیقه ۴۷ می توانست با ضربه سر گلزنی کند که گولاچی گلر خوب مجارستان ناجی دروازه خودی شد.

مجارستان در دقیقه ۵۷ روی یک ضد حمله اولین خطر جدی را ایجاد کرد که ژالای این موقعیت را از دست داد.

برونو فرناندس در دقیقه ۶۷ می توانست گلزنی کند که شوت زیبای او را نیز بار دیگر گولاچی دفع کرد.

پرتغال در نهایت در دقیقه ۸۴ به گل رسید. رافائل گوئررو به صورت اتفاقی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی زیبا دروازه مجارستان را بقاز کرد.

مدافع عنوان قهرمانی در دقیقه ۸۷ به گل دوم هم رسید. ضربه پنالتی برای پرتغال را کریستیانو رونالدو برخلاف جهت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

این پایان کار نبود و رافائل گوئررو توانست در وقت های اضافی گل سوم را نیز به ثمر رساند تا پرتغال با برتری ۳ بر صفر برابر مجارستان، گام اول را محکم بردارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.