نقشه‌‎های جدید ایلان ماسک برای بازار ارزهای‎ دیجیتال!

اریک نورم گفت: ایلان ماسک با ایجاد ترس و هیجان بازار را دستکاری می‌کند، دقیقا همان کاری که بورس انجام داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت نیوز، اریک نورم، بنیانگذار CoinSwap گفت: توانایی ایلان ماسک در حرکت دادن بازار ارزهای دیجیتال با توئیت‌های خود خطری برای یک سرمایه‌گذار متوسط ​​است، اما توئیت‌های مدیر عامل تسلا می‌تواند در بلندمدت باعث جذب سرمایه برای بازار باشد.

نورم اشاره کرد که تمایل ماسک به توئیت در مورد بیت‌کوین، دوج‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اندکی پس از ممنوعیت توئیت زدن در رابطه با شرکت خودش از سوی کمسیون بورس و اوراق بهاردار آمریکا افزایش پیدا کرد.

همچنین نورم گفت: «ایلان ماسک با ایجاد ترس و هیجان بازار را دستکاری می‌کند، دقیقا همان کاری که بورس انجام داد. پس از اینکه از سوی کمسیون بورس از توئیت زدن در رابطه با شرکت خودش منع شد، تمرکز خود را روی ارزهای دیجیتال گذاشته است و به دلیل قانونی نبودن این بازار می‌تواند در فضای مجازی در رابطه با این بازار فعالیت کند و بازار را دستکاری کند.»

به عقیده نورم بازار فعلا در تصمیمات متناقضی گیر کرده است. چند وقت پیش تسلا بیت‌کوین را به عنوان ارز پرداخت انتخاب کرد اما بعدا از مدتی دوباره منصرف شد که این ریزش بازار را به همراه داشت. اخیر تسلا دوباره اعلام کرده بیت‌کوین را به عنوان ارز پرداخت می‌پذیرد.

نورم عقیده دارد حمایت نامنطم ایلان ماسک در نهایت افراد بیشتری را به بازار جذب می‌کند، گاهی دلایل اشتباه هم جذاب هستند.

نورم در رابطه با نقشه‌های جدید ایلان ماسک گفت: جدیدا ایلان ماسک قصد دارد قیمت ارزی به اسم cumrocket را افزایش دهد و توئیت‌هایی هم در رابطه با این ارز زده است. تلاش ایلان ماسک برای پامپ کردن اینگونه ارزها باعث می‌شود سرمایه‌های زیادی از بین برود. امیدوارم روزی مردم توئیت‌های ایلان ماسک را ملاک قرار ندهند. او انگیزه‌های بدی دارد.

ایلان ماسک دیروز هم توئیتی در رابطه با گردش اورانوس به دور خودرشید منتشر کرد و همین باعث شد ارز دیجیتال اورانوس ۴۰ درصد رشد کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.