رسن: روحیه جنگندگی کمک کرد بیش از ۱۲۰ دقیقه بازی کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که روحیه جنگندگی و همبستگی بازیکنان، رمز موفقیت این تیم مقابل نماینده عربستان بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، بشار رسن که در برتری پرسپولیس مقابل النصر عربستان در ضربات پنالتی و صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: با هدف رسیدن به فینال لیگ قهرمانان پا به این تورنمنت گذاشتیم و با انجام بازی‌های فوق‌العاده در تمامی دیدارهایی که در دوحه داشتیم، موفق به انجام این کار شدیم. می‌دانستیم که پس از شکست السد قطر در مرحله یک‌هشتم نهایی به دیدار فینال خواهیم رسید و تنها تیم‌هایی که می‌توانستند ما را متوقف کنند السد و الهلال بودند.

بشار رسن که به همراه هم‌تیمی‌هایش شروع نه‌چندان خوب خود در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (کسب یک امتیاز از دو بازی) را با کسب 6 پیروزی و یک شکست با از سرگیری مسابقات جبران کردند و به فینال رسیدند، خاطرنشان کرد: خط دفاعی ما فوق‌العاده بود و در مسابقات متمرکز در دوحه تنها دو گل آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. النصر تیم خوبی است، اما با وجود اینکه ما 10 نفره بودیم، آنها نتوانستند گلی به ما بزنند.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بین دو نیمه یحیی گل‌محمدی به ما گفت که می‌توانیم برنده این بازی باشیم. روحیه جنگندگی بالایی داشتیم و تنها نماینده هواداران پرسپولیس نبودیم، بلکه نماینده تمام مردم ایران بودیم. روحیه جنگندگی بازیکنان به ما کمک کرد تا بیش از 120 دقیقه بجنگیم. تلاش فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادیم و همبستگی بازیکنان به ما کمک کرد تا به هدف‌مان برسیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.