فرمان مرموز ترامپ از روی تخت بیمارستان

زیردریایی‌های هسته‌ای آمریکا، آماده شلیک!

ظاهرا بیماری رئیس جمهور امریکا، برنامه‌ریزی‌های ایالات متحده را برای رویارویی با دشمنان خود، تغییر داده و آنها در حال ارسال پالس حمله به مخالفان خود در شرایط کرونایی ترامپ هستند.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، مثبت شدن تست کرونای ترامپ، باعث تغیرات محسوسی در تصمیم گیری در ایالات متحده آنهم در آستانه انتخابات شده است. 

آنطور که نشریه ایل جورناله در ایتالیا نوشته، در حالی که ترامپ به آمریکا و جهان اعلام کرد که تست کرونای وی و همسرش مثبت شده است، دو فروند هواپیمای بوئینگ E-6B Mercury برای انجام یک مأموریت ویژه به پرواز در آمدند.

این هواپیماهای بسیار پیشرفته احتمالاً دستورات ویژه‌ای به زیردریایی هایی که مجهز به موشک های بالستیک تریدنت هستند، ارسال کردند. این بخش مهم نیروهای هسته ای راهبردی آمریکا به شمار می آید.

دو هواپیما در حالی که به ترتب در امتداد ساحل شرقی آمریکا و بر فراز آسمان اورگون پرواز می کردند، رهگیری شدند تا آموزش هایی به زیردریایی هایی که اقیانوس اطلس و آرام را طی می کنند، بدهند. این خبر که از سوی فاکس نیوز نقل شده از سوی پنتاگون تأیید یا تکذیب نشد و هنوز بیانیۀ رسمی در این رابطه صادر نکرده است.

این هواپیماهای بوئینگ که دارای 4 راکتور با 23 سرنشین اعم از خلبان، متخصصان ارتباطات، افسران مسئول اطلاعات و رمزنگاری هستند جزو گروه موسوم به Airborne Command Post هستند که هدفشان حفظ تداوم خط فرماندهی است در صورتی که مراکز فرماندهی زمینی توسط نیروهای دشمن ویران شوند. یا در هر مورد وضعیت اضطراری مشابه که مانع از صدور فرمان شلیک موشک های راهبردی می گردد.

طبق گفتۀ کارشناسان ممکن است صحبت از یک مأموریت عادی و روزمره باشد یا اینکه حامل پیامی باشد که پنتاگون از طریق آن خواست آشکارا به دشمنان احتمالی آمریکا ارسال کند. همان کسانی که معتقدند که می توانند از این فرصت بهره جویند تا دست به اقدامات بی ثبات کننده در قبال واشنگتن بزنند.

بر اساس گزارش این نشریه، این پیام می تواند این باشد: ناوگان هسته ای ما آماده است حتی اگر مردی که چمدان حاوی کدهای موشک های هسته ای را در دست دارد، به همراه همسرش مبتلا به سندرم تنفسی شده و باید در خانه بماند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.