هری کین و راشفورد زیر میز رونالدو زدند!

ستاره های تیم ملی انگلیس از جمله هری کین و مارکوس راشفورد، نظری متفاوت نسبت به کریستیانو رونالدو در مورد کوکاکولا دارند.

به گزارش تازه‌نیوز، نوشابه کوکاکولا تبدیل به یکی از سوژه های مهم رقابت های یورو ۲۰۲۰ تا امروز شده است. پیش از اولین دیدار تیم ملی پرتغال برابر مجارستان بود که کریستانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله و محبوب این تیم اجازه نداد نوشابه کوکاکولا در نشست خبری برابر او قرار بگیرد و این بازیکن پرافتخار همه را به نوشیدن آب دعوت کرد. در ادامه چنین رفتاری به شکلی مشابه از پل پوگبا و ماریو لوکاتلی، بازیکنان تیم ملی فرانسه و ایتالیا نیز تکرار شد تا نوشیدنی ها تبدیل به یکی از سوژه های جالب این تورنمنت بشوند.

اما هری کین، گلزن ۲۷ ساله تیم ملی انگلیس که با کمپانی کوکاکولا قرارداد دارد، به دفاع از این تولیدی نوشابه برآمده و توئیتی در این خصوص نوشته است. مارکوس راشفورد، دیگر گلزن جوان سه شیرها نیز مزه این نوشابه را بسیار خوب توصیف کرده و به نظر می رسد کمپانی کوکاکولا بر خلاف دیگر تیم ها، در اردوی تیم ملی انگلیس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

هری کین در توئیتر خود نوشت: “چشیدن مزه کوکاکولا برای اولین بار مثل لذت گلزنی غیرقابل توصیف است.”

مارکوس راشفورد، دیگر گلزن تیم ملی انگلیس نیز در صفحه خود نوشت: “از نظر من اولین جرعه نوشیدن کوکاکولا غیرقابل توصیف است.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.