ابراهیم رئیسی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را حفظ می‌کند یا تغییر می‌دهد؟

رئیس جمهوری منتخب گفت:‌ آمریکا موظف است که تمامی تحریم‌های ظالمانه را رفع کند و آن‌چه بارها در این دولت تاکید شده در دولت ما هم تاکید می‌شود و رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی دنبال خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری با اهالی رسانه در پاسخ به این سوال که آیا تیم مذاکره‌کننده فعلی را حفظ خواهید کرد و نظر شما درباره رفع تحریم‌های آمریکا چیست، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کار را دنبال می‌کنند، گزارشات را به ما دادند و تیم سیاست خارجی من درحال بررسی گزارش‌های مذاکره‌کنندگان است.

وی گفت:‌ در مورد تحریم‌ها هم آمریکا موظف است که تمامی تحریم‌های ظالمانه را رفع کند و  آنچه بارها در این دولت تاکید شده و در دولت ما هم تاکید می‌شود رفع تحریم‌ها و راستی‌آزمایی دنبال خواهد شد. سوال است که چرا علی رغم این‌که دولت و ملت ایران به تعهدات خود عمل کردند آن‌ها کوتاهی می‌کنند. آمریکا باید پاسخ بدهد که چرا نسبت به تعهداتش کوتاهی می‌کند، اروپا پاسخ دهد چرا همگامی و همراهی با آمریکا را پیشه کرده است. باید به تعهدات خود عمل کنند و در این زمینه که مطالبه ملت ایران است مجدانه دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.