عکس| وقتی وزیر بهداشت اهل تملق نیست و از رئیسی یاد می‌کند!

وزیر بهداشت با تبریک برگزیده شدن ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور گفت: در بین افرادی که مطرح بودند مردم هوشمندانه بهترین فرد را برگزیدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سعید نمکی در جلسه ستاد استانی کرونا در گلستان گفت: یک روز در محضر شهید سلیمانی بودم و ایشان گفتند بعضی‌ها می‌گویند قاسم این کارها را می‌کند که رئیس‌جمهور شود، دیگر نمی‌دانند که من دنبال شهادت می‌گردم. در مورد من هم در اوج این رزم نابرابر با ویروس به چنین شایعاتی دامن می‌زدند.

نمکی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری هم گفت: من امروز باید تبریک بگویم چون در بین افرادی که مطرح بودند مردم هوشمندانه بهترین فرد را برگزیدند. این را برادری می‌گوید که داعیه هیچ‌ پدیده‌ای را در این مملکت ندارد. خدا شاهد است قبلا که در سازمان برنامه بودم روزی از درب وزارت بهداشت گذشتم و گفتم خدایا همه‌چیز را به تو سپردم ولی مرا به این دام نینداز. وقتی دکتر هاشمی می‌خواستند بروند نزد ایشان رفتم و گفتم من تاکنون فقط دست پدرم را بوسیدم اما دستت را می‌بوسم که بمانی که من به این تله نیفتم و خیلی‌ها شاهدند که چقدر اصرار کردم این اتفاق نیفتد.

وی افزود: البته آن روز نمی‌دانستم قرار است با سیل، آنفلوآنزای H1N1، کرونا و… دست و پنجه نرم کنیم. البته اگر می‌دانستم مشتاقانه‌تر می‌آمدم. ما اگر خرج این نظام و مردم نشویم به پشیزی نمی‌ارزیم. باور کنید بزرگ‌ترین آرزوی من و همکارانم که ۱۶ ماه است لحظه‌ای آرامش نداشتیم و ۴ پیکی که شما می‌شنوید را مدیریت کردیم و انرژی از ما برد که در ۲۰ دوره وزارت نبرده بود، بزرگ‌ترین آرزوی ما نه عدم خدمت‌گزاری به مردم بلکه برداشتن این بار از روی دوش ما است تا یک شب بتوانیم راحت بخوابیم. ما ۱۶ ماه است که یک شب خواب راحت نداشتیم. این بزرگترین رستگاری است که عزیزان بپذیرند تا ما لحظه‌ای استراحت کنیم‌. آن‌چه که می‌گویم با کمال آزادگی است و اهل کوچک‌ترین تملق نیستم و آن سید بزرگوار هم این موضوع را می‌داند.

آن بخش از اظهارات وزیر بهداشت که تاکید دارد اهل تملق نیست، سوژه کاربران فضای مجازی شده و تصویر فوق را دست به دست می‌کنند.

در همین ارتباط: وزیر بهداشت مسئول جان مردم است یا روابط عمومی بیت رهبری؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.