انگلیس – چک: ۱ بر صفر به سود سه‌شیرها/ صعود شاگردان ساوتگیت با برد خفیف

پرونده گروه D یورو ۲۰۲۰ هم با صدرنشینی انگلیس و صعود کرواسی و جمهوری‌چک بسته شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، گروه D یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری دو دیدار پایان یافت که انگلیس و کرواسی با برتری در این دیدارها اول و دوم شدند.

در ورزشگاه ومبلی لندن، انگلیس که به مصاف جمهوری‌چک رفته بود با یک گل پیروز شد.

سه‌شیر این دیدار را خیلی بهتر از دیدارهای قبلی شروع کرد و زود هم به گل رسید. ارسال گریلیش و ضربه سر استرلینگ در دقیقه ۱۷ انگلیس را پیش انداخت. با توجه به این که با هر نتیجه‌ای هردو تیم صعود می‌کردند، چندان خودشان را به آب و آتش نمی‌زدند. چک فقط نمی‌خواست بازنده بازی باشد و شیلهاوی تعویض‌هایی برای برگرداندن نتیجه انجام داد. دقیقه ۸۶ هندرسون یک گل دیگر برای انگلیس زد که آفساید اعلام شد.

در ورزشگاه همپدن‌پارک گلاسکو، اسکاتلند مقابل کرواسی ۳ بر یک شکست خورد.

کرواسی دقیقه ۱۷ با ضربه ولاشیچ به گل نخست رسید، اما آشفتگی خط دفاعی‌شان باعث شد مک‌گرگور در دقیقه ۴۲ کار را به تساوی بکشاند. دقیقه ۶۲ مودریچ هنرنمایی کرد و با شوت بیرون‌پای فوق‌العاده‌اش کرواسی را بار دیگر پیش انداخت. دقیقه ۷۷ هم پریشیچ ارسال مودریچ را با ضربه سر تبدیل به گل سوم بلیزرها کرد.

در گروه D انگلیس با ۷ امتیاز صدرنشین شد، کرواسی با ۴ امتیاز و گل زده بیشتر دوم شد، چک با ۴ امتیاز در رده سوم جای گرفت و اسکاتلند با تنها یک امتیاز آخر شد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.