اسپانیا با جشنواره گل به کرواسی رسید/ سوئد صدرنشین شد

در آخرین دیدارهای گروه E یورو ۲۰۲۰، اسپانیا هرچه گل نزده بود مقابل اسلواکی جبران کرد و سوئد هم با شکست لهستان صدرنشین شد.

به گزارش تازه‌نیوز، با برگزاری دو دیدار از گروه E که با برد اسپانیا و سوئد همراه شد تا سرنوشت این گروه از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ هم مشخص شود.

در ورزشگاه لاکارتوخای سویا، اسپانیا که به مصاف اسلواکی رفته بود که با ۵ گل حریفش را شکست داد.

دقیقه ۱۲ بهترین موقعیت اسپانیا را موراتا از دست داد. مهاجم اسپانیا از روی نقطه پنالتی موفق به گشودن دروازه دوبراوکا نشد. اما دقیقه ۳۰ دوبراوکا با یک اشتباه، حرکت خوبش را بی‌اثر کرد. شوت زیبای سارابیا به تیر دروازه برخورد کرد و به هوا رفت، تا در فرود آمدن سنگربان اسلواکی به اشتباه دروازه خودی را باز کند. در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست و در دقیقه ۳+۴۵ لاپورت ارسال مورنو را با سر به گوشه دروازه اسلواکی فرستاد تا اسپانیا با خیالی راحت به رختکن برود. دقیقه ۵۶ سارابیا این مرتبه خودش گل زد و پاس آلبا را با ضربه‌ای دقیق به قعر دروازه فرستاد. سارابیا دقیقه ۶۷ پاس‌گل هم داد و این مرتبه فران تورس با ضربه پشت پای دیدنی گل چهارم را زد. دقیقه ۷۲ در شلوغی جلوی دروازه ضربه پائو تورس به کوتسکا برخورد کرد و گل پنجم به ثبت رسید.

در ورزشگاه کرستوفسکی سن‌پترزبورگ، نبرد حساس سوئد و لهستان در آخرین دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود زرد و آبی‌ها به پایان رسید.

دقیقه ۲ فورسبرگ با حرکتی عالی در مرکز دفاعی لهستان توپ را به تور چسباند و سوئد را پیش انداخت. دقایقی بعد لواندوفسکی بدشانس بود که ۲ مرتبه متوالی در یک صحنه ضربه سرش به تیر دروازه سوئد برخورد کرد. سوئد در ضدحمله‌ای سریع با پاس کولوسوسکی و شوت فورسبرگ در دقیقه ۵۹ به گل دوم رسید. اما دقیقه ۶۱ این گل را لواندوفسکی با شوتی بی‌نظیر به گوشه دروازه اولسن پاسخ داد. دقیقه ۸۴ لواندوفسکی که در محوطه جای گرفته بود گل دوم خودش و تساوی را به ثمر رساند. تیرخلاص را در دقیقه ۴+۹۰ برای سوئد کلائسون باز هم روی پاس کولوسوسکی بر پیکره عقاب‌ها وارد کرد.

در گروه E، سوئد با ۷ امتیاز صدرنشین شد، اسپانیا با ۵ امتیاز در رده دوم جای گرفت، اسلواکی با وجود این که با ۳ امتیاز سوم شد ولی با تفاضل گل ۵- از دور رقابت‌ها کنار رفت و لهستان یک امتیازی هم آخر شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.