پیشنهاد عجیب رائفی‌پور به مردم افغانستان: از دولت حمایت نکنید!

رائفی پور در توییتی عجیب به مردم مظلوم افغانستان توصیه کرد از دولت‌شان حمایت نکنند!

به گزارش تازه‌نیوز، علی اکبر رائفی پور تئوریسین جبهه پایداری از مردم افغانستان خواست تا در مقابل طالبان مقاومت نکنند.

وی از افغان ها خواسته است تا از دولت قانونی این کشور حمایت نکرده و جان خود را به خطر نیاندازند! رائفی پور دولت اشرف غنی را غرب گرا خوانده است.

وی درباره حمله طالبان از مردم افغانستان نوشته است:

«شیعیان  افغانستان نباد جان خودشان برای دفاع از دولت آمریکایی اشرف غنی  هدر بدهند. در زمان فتنه مانند ابن البون (بچه شتر نر دو ساله) باش که پشت دارد تا بر آن سوار شوند، و نه پستانی که از آن شیر بدوشند.»

بیشتر بخوانید:

یک زن ایرانی، طالبان را به چالش کشید/ اگر دیدید بدست طالبان افتادم تیربارانم کنید +عکس

پیش‌روی طالبان با تصرف گذرگاه اصلی مرزی تاجیکستان و افغانستان

11 نظر
  1. هزاره

    ما بخاطر دولت با طالبان نمیجنگیم بلکه بخاطر خودمون هست بله آقای رائفی پور شما میگید بیایم دو دستی جان و ناموس خودمون بدیم به دست دشمنانمان,واقعا شما شیعه هستید یا اینکه طالبان برادر شماها هست مرگ بر ریاکاران

    1. علی

      منطقی فکر کنین ، توی جنگی که پیروزی توش نیست مقاومت معنی ندارد ، برای همینه که تقیه هست

      1. سرباز امام زمان

        امثال شما ها که خیلی ساله مدعی هستید ملت امام حسینید. چیشد حالا تقیه می کنید. چطور برای فلسطین و لبنان تقیه نمی فرمایید. نکنه حدیث پیامبر رو هم فراموش کردید که گفته هر کس فریاد کمک مسلمانی را بشنود و کمک نکند مسمان نیست. به خدا شما با این تفکراتتون دشمن امام حسین و امام زمانید. قدرت اسرائیل بیشتره یا طالبان؟ایران دو تا موشک به طالبان هم بزنه طالبان کارش تمومه. مهم اینجاست که چرا سیاست اجازه این کار را نمیده ولی در جاهای دیگه همه کاری را میکنه.

      2. حق جو

        یه عمره با منطق فشلتون کشور و منطقه رو به چخ دادید بازم از رو نمیرید؟

    2. شیعه

      شما معنی حرفهای ساده را هم متوجه نمیشید ، دولت شما غربگراست و این نیرنگ غرب و اگر ایستادگی کنید ، همه شما در چاه فریب و درگیری بی فایده و البته به نفع غرب خواهید افتاد . 70 سال بس نیست که افتادین به جان هم ، طالبان از شما هستند و صد در صد با قبل فرق کردند . یا شاید دولت امریکایی که میکشت و میبرد و میخندید مد نظر شماست .

  2. مسعود

    برام جالبه اصلاح طلبان که معتقدن باید با شمر هم مذاکره کرد اینجا مرد میدان شدند و اهل مبارزه و شور سلحشوری

    لذا معلوم میشه قطعاً جنگ کار غلطیه

  3. میعاد گمنام

    سلام استاد رائفی پور عزیز
    راستش بنده برای شما احترام خاصی قائل هستم .
    اما اینجا کمی مخالفم
    چون شما نمی دونین طالبان چه آدم هایی هستن وگرنه چنین سخنی رو نمی گفتین شما که انسان فرزانه ای هستید

    1. reza

      یعنی رائفی ، طالبان رو نمیشناسه ؟

    2. شیعه

      طالبان وحشی و افراطی … ولی خودی و افغان ، حرف دارند و زبانشان، هم زبان …شما غرب و صیهونیست و تفکر شیطانی انها را نمیشناسید . این نیرنگ غرب است . حتمی زیر نظر خواهند بود . مردم و نیروهای جهادی ( هزاره ها و فاطمیون که بسیار کار امد هستند مثل حذب الله که تعلیم دیده سپاه هستند ) اگر نمیخواستن و خطری احساس میکردند حتما جهاد میکردند و البته امریکا و صیهونیست هم میبود و همین را میخواستند ، هزاران کشته و ویرانی .

  4. habibsakhizada774@gmail.com

    سلام حبیب هستم اهلی افغانستان آقای رائفی پور عرض ادب من خودم خیلی به حرف های شما معتقیدم هستم اما راه چاره چیست امروز شما وماها وتمام جوانان که منتظر مهدی عجل الله هستن باید کاری کرد. امروز برمنو شما وظیفه هست که یک کار برای یک شیعه منتظر امام زمانمان کاری کنیم ولی این امری هست ….

  5. habibsakhizada774@gmail.com

    سلام عرض ادب من خودم از خیلی وقت پیش وارد ایران شدم قصد داشتم نزد استاد رائفی بیروم عضوی مؤسسه مصاف شوم اما نشد گذر نامه بنده را تمدید نکرد دولت ایران اسلامی میخواستم روی بحث های مهدویت آموزش ببینم اما نشد الآنم تهران هستم … وقت جمهوری اسلامی ایران می‌تونه موشک های خود را دربیا بانها تست کنه اما این همه مردم که در افغانستان کشته میدیم هیچ صدای از ایران در نمیاد اما چرا ……این همه شیعه شیعه کجا شیعه مردم افغانستان مخصوصا شعیان در افغانستان… ظلم در افغانستان ظلم فقط روی شیعه ها هست ممنونم از خواندن تون

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.