تیم ملی خوب بود، اما در مورد اسکوچیچ نظری ندارم!

مجید جلالی درباره زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری اسکوچیچ گفت: عملکرد تیم ملی خوب بوده، اما در مورد سرمربی تیم ملی نظری ندارم.

به گزارش تازه‌نیوز، مجید جلالی، سرمربی و کارشناس مطرح فوتبال کشورمان یکی از کسانی است که با تمام وجود به ظرفیت‌های فوتبال داخلی ایمان دارد و در ایامی که جامعه فوتبال کشورمان نگران صعود به دور بعد انتخابی جام جهانی بود و بازی با عراق و بحرین خواب فوتبال‌دوستان ایرانی را آشفته کرده بود، جزو معدود افرادی بود که با اطمینان خاطر تاکید می‌کرد ایران هر چهار بازی خود را پیروز می‌شود. با مجید جلالی گپ کوتاهی در مورد چند اتفاق این روزهای دنیای فوتبال زدیم.

نظر غافلگیرکننده آقا معلم در مورد تیم ملی

یکی از اصلی‌ترین مباحثی که قصد داشتیم در مورد آن با مجید جلالی صحبت کنیم تیم ملی و نتایج درخشان آن و نظر ایشان در مورد آینده دراگان اسکوچیچ بود اما جلالی خیلی مختصر در پاسخ گفت: تیم ملی عملکرد خوبی داشته و خیلی قوی و خوب توانسته از این مرحله عبور و به مرحله دوم انتخابی جام جهانی صعود کند اما در مورد مربی نظری ندارم.

جلالی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه زمزمه‌های برکناری اسکوچیچ را منطقی می‌داند یا خیر، بازهم تاکید کرد در مورد مربی تیم ملی نظری ندارد!

از رقابت قهرمانی لیگ تا شایعه وزارت پرسپولیسی

لیگ در حساس‌ترین مقطع خود به سر می‌برد و کوچکترین لغزش به قیمت از دست رفتن جام برای دو تیم بالانشین تمام می‌شود. جلالی درباره لیگ و سرنوشت آن در گفت‌گو با خراسان هم نکات جالبی را مطرح کرد: رقابت در لیگ بسیار فشرده است و در ادامه سنگین‌تر هم خواهد شد، هرکدام از تیم‌های سپاهان یا پرسپولیس بتوانند آرامش بیشتری داشته باشند و از حواشی دوری کنند، احتمال موفقیت‌شان بیشتر می‌شود. کاری که تا همین‌جا هم بسیار خوب و درست انجام شده است.

سوال دیگر از جلالی در آخرین روزهای دولت دوازدهم در مورد شایعه وزارت پرسپولیسی بود؛ جلالی در این مورد که آیا با این مسئله مواجه شده هم افزود: من همیشه درگیر تیم خودم بودم و از اردوی پرسپولیس خبری نداشتم، این‌که تصمیماتی به نفع آن‌ها گرفته شده یا نه را من نمی‌دانم.

رقابت داغ اروپایی و گزینه‌های قهرمانی یورو ۲۰۲۰

پس از یک سال تاخیر جام ملت‌های اروپا در حال برگزاری است و بعد از قریب به دو سال استادیوم‌ها پر شده. جلالی درمورد تیم‌هایی که در یورو۲۰۲۰ برتر از رقبا ظاهر شدند هم خاطر نشان کرد:‌ تا این لحظه ایتالیا از بقیه تیم‌ها هم به لحاظ فنی برتر است و هم به لحاظ قدرت تیمی؛ به غیر از ایتالیا دو تیم فرانسه و بلژیک را خوب دیدم اما تا اینجای کار ایتالیا از تمام مدعیان بهتر ظاهر شده.

جلالی در مورد آینده کاری خودش هم گفت:‌ فعلا با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و وعده‌ای برای هدایت باشگاهی نداده‌ام.

بیشتر بخوانید: کدام تیم قهرمان یورو ۲۰۲۰ می‌شود؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.