۳ شرطی که الکس نوری برای سرمربیگری استقلال گذاشت

مدیران استقلال در ساعاتی که منتظر پاسخ ایمیل به الکس نوری و مدیر برنامه هایش بودند، با یکی از سه گزینه اصلی هدایت تیم جلسه ویژه ای را برگزار کردند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تابناک،  باشگاه استقلال دیروز آخرین ایمیل را برای الکس نوری فرستاد و از او خواست اگر تمایل به همکاری با استقلال دارد، دست از سه شرط غیرممکن خود (دریافت 50 درصد پیش پرداخت، واگذاری مالیات قرارداد به پای استقلال و دریافت دستمزد در بانک های خارج از ایران) بردارد و برای عقد قراداد با استقلال وارد مذاکره نهایی شود.

مدیران استقلال حتی مدعی هستند به نوری و مدیر برنامه هایش جدا از ایمیل رسمی پیام داده اند توان پرداخت 30 درصد از مبلغ قرارداد در آغاز کار را دارند و می توانند انتقال بی دردسر پول را هم از طریق بانک مرکزی گارانتی کنند ولی پرداخت مالیات از لحاظ قوانین کشور غیرممکن است.

مدیران استقلال همزمان با این چانه زنی غیرمستقیم و از راه دور با الکس نوری، با گزینه های ایرانی هم وارد مذاکره شدند. گفته می شود یکی از اعضای هیات مدیره استقلال تلفنی با نکونام گفتگو کرد که هنوز از متن این مکالمه و نتایج گفتگو اطلاع دقیقی در دست نیست. نزدیکان نکونام مدعی هستند مدیران استقلال جواد را به مذاکره مستقیم دعوت کرده اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.