امشب آخرین مهلت ثبت نام رشته‌های بدون کنکور

فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امروز ۱۴ مهرماه ۹۹ به پایان می‌رسد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر،  ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت گرفته است.

پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ از پنجم مردادماه آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ مهرماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته‌ها اقدام کنند.

ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

تاکنون بیش از ۲۴۲ هزار و ۱۹۹ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام کرده‌اند.

همه داوطلبان و متقاضیان حتی افرادی که در کنکور ۹۹ غایب بوده‌اند نیز می‌توانند بر اساس ضوابط به دفترچه راهنما به مراجعه و ۱۰۰ کدرشته را انتخاب کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.