آذری جهرمی: زنده بمانید تا آینده را با هم بسازیم

در یادداشت روزنامه ایران آمده است: هر چند بیماری کرونا برای مردم ما و البته برای همه مردم جهان مصایب و دشواری‌های بسیاری دربر داشت اما فرصتی بود برای تفکر به مسیرها و ظرفیت‌های نویافته که از این پس زندگی ما را آسان‌تر خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه ایران دوشنبه ۱۴ مهر، یادداشتی را به قلم محمدجواد آذری جهرمی منتشر کرده است که در ادامه متن آن را می خوانیم: گفته‌اند: «خدا گر ز حکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری»

امروز مردم ما بسیاری از امور روزمره را با استفاده از بسترهای ارتباطی انجام می‌دهند. دانش‌آموزان، دانشجویان و استادان از فضای مجازی برای آموزش استفاده می‌کنند و اغلب خدمات از رهگذر فضای مجازی و زیرساخت‌های ارتباطی قابل ارائه هستند.

البته این بدین معنا نیست که هیچ مشکل و کمبود و فشاری در مسیر نبوده و نیست بلکه مهم آن است که با هم کار بزرگی را آغاز کردیم و بهبود دادیم و هر روز برای بهتر شدن آن در تلاشیم. حالا فکر کنید چنین زیرساخت‌هایی در کشور ما فراهم نبود یا ضعیف بود آن موقع شرایط از آنچه الان هست بسیار دشوارتر می‌شد و مردم بیشتر در معرض ابتلا به بیماری قرار می‌گرفتند.

خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت داد تا امروز شاهد توسعه ارتباطات و ظرفیت‌های نویافته باشیم، اما در این میان آنچه مهمتر از هر هدف و آرزویی است سلامتی تک تک مردم ایران است. به گفته پزشکان، ویروس کرونا موجودی موذی است و هر روز به رنگی در می‌آید. نمی‌توان آن را شوخی گرفت و در رعایت پروتکل‌ها کوتاهی کرد.

جسم و جان تک تک شما هموطنان ارزشمند است و راه‌های شناخته شده پیشگیری از ابتلا به این بیماری سهل و ساده. وقتی می‌توان با دوری از حضور از اجتماع و رفت و آمدهای بیهوده، استفاده از ماسک، شستن مدام دست‌ها و ضدعفونی مدام سطوح از این بیماری خطرناک و کشنده پیشگیری کرد، چرا نکنیم؟ چرا جان عزیز خودمان و نزدیکانمان را به خطر بیندازیم؟ ایران به تک تک شما هموطنان نیازمند است. باید بمانید تا آینده را با هم بسازیم. پس بیشتر مراقب خودتان و آنهایی که دوستشان دارید باشید.
آرزومند سلامتی تک تک ایرانیان.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.