دردسر ۱۲ میلیاردی برای پرسپولیس در راه است؟

یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس پس از طلب کالدرون و دستیارانش، مالیات برانکو است که گفته می شود یک بدهکاری حدودا ۱۲ میلیاردی را به پرسپولیس تحمیل می کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، چندی پیش دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش در گفت‌وگویی ضمن رد ادعای ابراهیم شکوری اظهار کرد: باشگاه تمام مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کرده است اما آنها باید طبق قرارداد، مالیات قرارداد را هم به اداره مالیات ایران پرداخت کنند و برگه تسویه حساب مالیاتی را به برانکو و دستیارانش تحویل دهند.

وی افزود: ما در ادعای خود به این موضوع اشاره کردیم اما اصراری نکردیم. باشگاه مجبور است گواهی مبنی بر پرداخت مالیات مربوط به قراردادهای سال ٢٠١۵، ٢٠١۶، ٢٠١٧ و ٢٠١٨ تا پایان مدت زمانی که برانکو با پرسپولیس همکاری می‌کرد را ارائه کند. از آنجایی که اداره مالیات کرواسی برگه تسویه مالیاتی را از برانکو درخواست کرده، این موضوع هرچه زودتر باید از سوی پرسپولیس حل شود.

با این وجود هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و این احتمال وجود دارد که برانکو باز هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کند. شکایتی که می تواند قوز بالای قوز این تیم باشد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.