اینستاگرام به دنبال جذب کاربران تیک تاک!

اینستاگرام ابزارهای خرید را به IGTV و Reels اضافه می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از دیجیاتو، اینستاگرام به منظور ترغیب هر چه بیشتر کاربران به انجام خریدها در داخل اپلیکیشن، ابزارهای خرید را به IGTV و Reels اضافه می‌کند. امکان خرید در IGTV از هم اکنون برای کاربران دنیا فعال شده و اواخر سال جاری میلادی در Reels آزمایش می‌شود.

اینستاگرام با اضافه کردن ابزار خرید به قابلیت‌های IGTV و Reels در پی جلب توجه برندها و اینفلوئنسرهایی است که به دنبال روش‌های بیشتر برای کسب درآمد از اپلیکیشن اینستاگرام هستند. این شبکه اجتماعی در حال آزمایش نمایش تبلیغات در IGTV بوده و از تقسیم درآمد با کاربران خبر داده است.

پیش‌بینی می‌شود اضافه شدن قابلیت خرید به IGTV و Reels به طور ویژه برای اینفلوئنسرهایی مناسب باشد که تا پیش از این فالوورهای خود را به فروشگاه‌های اینترنتی شخصی یا فروشگاه‌های شخص ثالث هدایت می‌کردند. برای فروش محصولات می‌توان آن‌ها را در ویدیوها تگ کرد تا کاربران بتوانند با لمس کردن آن‌ها را سفارش دهند. فراهم شدن امکان خرید کردن از Reels می‌تواند به اینستاگرام در جذب کاربران تیک تاک نیز کمک کند.

فیسبوک قصد دارد خرید را به یکی از اجزای اصلی اینستاگرام تبدیل کند. این شرکت اوایل سال جاری میلادی امکان پرداخت در داخل اپلیکیشن را برای تمام کسب و کارهای مستقر در ایالات متحده فعال کرد و قصد دارد با تغییر طراحی صفحه اصلی، تب اختصاصی خرید را به آن اضافه کرده و به اینفلوئنسرها اجازه فروش محصولات در ویدیوهای زنده را بدهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.