علی لاریجانی: آبرویم را ببرید اما دلایل رد صلاحیتم را بگویید

علی لاریجانی می‌گوید مشکل من را به مردم اعلام کنید حتی اگر باعث آبروریزی من می‌شود، شما این کار را انجام بدهید؛ من راضی هستم.

به گزارش تازه‌نیوز، بهروز نعمتی گفت: برجام تصمیم نظام بود و انجام شد، آن زمان هم همه موافق نبودند این مورد هم اگر تصمیم نظام باشد که هست مجلس نیز همراه خواهد شد.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اظهارات اخیر لاریجانی در مورد رد صلاحیت خود ادامه داد: کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور باشد اگر مشکلی دارد باید به مردم توضیح داده شود و مردم بدانند. آقای لاریجانی چندین بار گفته که من هر مشکلی دارم بیان کنید؛ اگر دوستان مشکلی در آقای لاریجانی دیدند بیان کنند ولی وقتی ما را رد صلاحیت کردند هیچ حرفی به ما زده نشد تا دقیقه نود به ما گفته شده بود که تایید صلاحیت می‌شویم ولی بعد به ما گفته شد که جلسه تشکیل نشده است و این مشخص می‌کند دوستان نمی‌خواهند با واقعیت‌ها روبرو شوند.

به گزارش دیده‌بان ایران، او در انتها گفت: بیانات مقام معظم رهبری کاملا روشن است گفتند ظلم شده و بروید جبران کنید ولی جبران نکردند. امروز آقای لاریجانی مدعی است و می‌گوید از طرف من، مشکلم را به مردم اعلام کنید. می‌گویند من راضی هستم اگر مشکلی دارم که باعث آبروریزی من می‌شود شما این کار را انجام بدهید من راضی هستم.

۱ نظر
  1. حمید خان

    لاریجانی و برادرانش چه گلی به سر مردم زده اند؟ مردم به چه زبانی به شما بگویند از دیدن شما سرسام می گیرند؟ اگر قصد و نیت خدمت داری ؛ مثل پهلوان رسول خادم به صورت ناشناس به مناطق محروم کشور برو و به ولی نعمتهای خودت با صداقت و برای رضای خدا خدمت کن .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.