درباره این روزهای رامبد جوان: ما خیلی کاسبیم…خیلی!

خندوانه بعنوان یک اثر تمام شده که ظاهرا هیچ حرف یا ایده جدیدی ندارد و در همه چیز، از سری‌های قبلی خود عقب‌تر است.

به گزارش تازه‌نیوز، این روزها رامبد جوان همزمان خندوانه را سه شب در هفته روی آنتن شبکه نسیم دارد، سریال مردم معمولی را یک قسمت در هفته در وی‌او‌دی دارد، و سریال حالا برعکس را که در ظاهر ربط مستقیمی به او ندارد، هر شب در شبکه نسیم.

هر کدام از این سه محصول به تنهایی قابل بررسی‌اند. خندوانه بعنوان یک اثر تمام شده که ظاهرا هیچ حرف یا ایده جدیدی ندارد و در همه چیز، از سری‌های قبلی خود عقب‌تر است. مردم معمولی که نمونه شکست‌خورده‌، ضعیف و مضحکی از چیزی است به نام سیتکام، و حالا برعکس که از هر طرف به آن می‌نگری جز وحشتت نمی‌افزاید!

اما عجیب‌تر از همه اینها خود رامبد جوان است در این روزها. کسی که ظاهرا اصلا خودش برای خودش دیگر اهمیت ندارد و برای پول و درآمد حاضر است چوب حراج بزند به همه اعتبارش در حوزه کمدی.

مردم معمولی چنان اثر بدی شده بود که بعد از هفت قسمت، دوباره از قسمت یک شروع شد و برای اولین بار در تاریخ، قسمتهای قبلی کلا حذف شد از اینترنت! و البته با تغییرات جدید هم خیلی چیزی به آن اضافه نشده است. خندوانه هم که بعد از چند تلاش ناموفق برای بروزرسانی باز چنگ زده به همان بندری‌خوانی جناب‌خان و ادابازی سلبریتیهای دست دوم. حالا برعکس هم که… ولش کنید، حتی حرف زدن درباره آن و اینکه چرا چنین مهملی باید از تلویزیون پخش شود هم باز بر وحشت می‌افزاید!

طبیعتا اینهمه تولید داشتن در طول یک هفته، از کیفیت خواهد کاست هرچند بر محتوای جیب اضافه کند و ظاهرا برای رامبد جوان بخش دوم این معادله جذاب‌تر بوده است.

علیرضا معینی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.