آشنایی با همسر ایرانی کلارنس سیدورف/ سفیر برند معروف جواهر +تصاویر

کلارنس سیدورف ستاره پیشین رئال مادرید و آ.ث میلان در گفتگوی زنده تلویزیونی در خصوص آشنایی اش با فرهنگ ایرانی به واسطه همسرش صحبت کرد.

به گزارش تازه نیوز، کلارنس سیدورف ستاره پیشین تیم ملی هلند که مهمان آنلاین برنامه یورو 2020 بود صحبت هایش را به زبان فارسی و با جمله «سلام ایران» آغاز و در ادامه در خصوص همسر ایرانی اش که به واسطه آن با فرهنگ ما آشناتر شده صحبت کرد.

او در مورد علاقه اش به غذاهای ایرانی هم به شوخی گفت: «غذاهای ایرانی را خیلی دوست دارم و خوشحالم که یک سرآشپز ایرانی در خانه دارم (اشاره به همسرش) که غذاهای ایرانی برایم درست می کند.»

همسر ایرانی ستاره سابق رئال مادرید و آ.ث میلان سپیده کرامتی است که به عنوان سفیر برند معروف جواهر «اسکاویا» فعالیت می کند. او در اینستاگرامش در این رابطه چنین نوشته است: «با افتخار باید بگویم که سفیر برند تجاری اسکاویا هستم. این منحصربفردترین طراحی جواهرات دست ساز ایتالیایی از سال 1911 است.»

کلارنس سیدورف و همسرش در سفر به ایران

جالب است بدانید اسکاویا برند معروف ایتالیایی جواهرات یک قطعه جواهر به همسر سیدورف هدیه داده که قبل از آن نمونه اش برای الیزابت تیلور ستاره سرشناس سینمای جهان ساخته شده بود. محصولات این برند گاه تا ارزشی معادل ۲۰میلیون یورو قیمت دارند.

کرامتی در سال 1398 در سفر سیدورف به ایران او را همراهی می کرد. آنها در حال حاضر در دبی زندگی می کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.