اقدام تازه النصر علیه پرسپولیس

باشگاه النصر عربستان در آخرین تلاش های خود در شکایت علیه پرسپولیس مدعی شد نیت باشگاه ایرانی در ثبت چندین بازیکن در یک روز و عدم پرداخت بدهی اش جزو اقدامات غیرورزشی به شمار می آید.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه النصر روز گذشته شکایت خود را علیه پرسپولیس با دلایل مفصل ارائه کرد و خواستار رسیدگی فوری به این مسئله شد.

النصر بعد از باخت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل پرسپولیس ایران بلافاصله به AFC شکایت کرده بود ولی روز گذشته به صورت تفصیلی تمام دلایل خود را در این زمینه ارائه کرد.

این نشریه سعودی دلایل النصر را این طور بیان کرد:

*اولین دلیل این است باشگاه ایرانی شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابقش را از طریق AFC قبل از دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده بود و باید مطالباتش را پرداخت می کرد و در این رقابت ها شرکت می کرد که این کار را نکرده است.

* دومین دلیل النصر که نقط قوت آنها به شمار می آید این است باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۲ آگوست(۲۲ مرداد ۹۹) نامه هشدار فیفا را دریافت کرد که باید در خلال ۳۰ روز مطالبات این مربی کروات را پرداخت کند ولی این باشگاه ایرانی نیتی برای پرداخت بدهی اش نداشت و به جای آن چندین بازیکن جدید در این برهه هشدار فیفا به صورت گروهی جذب کرد و این در ضمن اقدامات غیرورزشی به شمار می آید.

همچنین در پایان این خبر آمده که یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این قضیه از النصر حمایت می کند. المسحل یکی از اعضای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا است که امروز رای نهایی درباره این پرونده را صادر می کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.