مرور رده

چهره‌ها

در آخرین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ از معرفی جایگزین گیاهی برای معتادان به مشروب و الکل تا توصیه ای خاص به جوانان و نوجوانان!

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

پیروانی تبرئه شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد.

جورج بوش نقاش شد! +عکس

قرار است نقاشی‌های جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، در چارچوب تجلیلی از کهنه‌سربازان در والت‌ دیزنی ورلد در فلوریدا به نمایش درآید.

اعتراف یک نماینده: مجلس یازدهم در ایجاد وضع موجود مقصر است؛ با دولت رودربایسی‌هایی داشتیم که قابل قبول نبود

یک نماینده مجلس یازدهم معتقد است که من در شکل‌گیری وضع موجود مجلس یازدهم را مقصر می‌دانم و یکی از انتقادات من به این مجموعه که خودم یکی از آن افراد هستم تمرکز زیادی بر تصویب قوانین و غفلت از نظارت است. ما در مجلس با دولت رودربایسی‌هایی…

همه‌چیز درباره ارتباط ساواک با پدر مهران غفوریان! +عکس

بخشی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن نام خسرو غفوریان را می‌ورند که شباهت اسمی به پدر مهران غفوریان دارد و او در واکنش به این مسئله یک پیامی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

عمو پورنگ بازیگر شد!

سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است.

سعید آقاخانی در بیمارستان بستری شد!

آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
بارگذاری مطالب بیشتر