مرور رده

یtitr1

این اقدام میلیون‌ها نفر را نسبت به دین بدبین کرده/ مبارزه با بی‌حجابی با این وضعیت جواب نمی‌دهد

«حکمرانان بپذیرند که فقط همین دو فقره اخیر مماشات با آن واعظ اهانت‌کننده و تکریم این امام جمعه موقت مرتبط با ماجرای باغ گل اُزگُل، میلیون‌ها نفر را نسبت به دین بدبین و در اعتمادشان به نظام تزلزل ایجاد کرد».

عصبانیت نماینده ادوار مجلس: مردم دارند له می شوند، مگر این میز چقدر ارزش دارد؟!

غلامعلی جعفرزاده، نماینده ادوار مجلس گفت: آقای رئیسی، شجاعانه بیاید تیم اقتصادی‌اش و تفکرش را تغییر دهد و ریل را عوض کند. این ریل اقتصادی دولت دارد رئیس دولت را به ناکجا آباد می‌برد.

رمزگشایی از مهم‌ترین سوال شب حمله؛ علت کمک کشورهای عربی به اسرائیل چه بود؟

با پایان عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل، بررسی‌ها حاکی از کمک برخی کشورهای عربی در رهگیری پرتابه‌های ایران داشته است. اعراب با چه انگیزه‌هایی به اسرائیل کمک کردند و چگونه چنین ریسکی را پذیرفتند؟

این اقدام ترکیه برای ایران گران تمام‌ می‌شود/ تیغ همسایه زیر گلوی ارس است!

«ترکیه نفت ندارد و به آب یک نگاه اقتصادی می‌کند که آب را مهار کرده و بفروشد. ترکیه مطلقن به توسعه سرزمین خودش نگاه می‌کند و به هیچ‌عنوان مسئولانه نسبت به کشور‌های پایین دست خود نگاه نمی‌کند.»

پاسخ ایران به حمله احتمالی اسرائیل؛ خاک خیلی از کشورهای منطقه درگیر می‌شود

فلاحت‌پیشه با اشاره به واکنش‌آمریکایی‌ها به حملات سپاه به اسرائیل گفت: به طور مشخص مقامات امریکایی از جمله بایدن و بلینکن سعی کردند، عملا اسرائیل را به خویشتن‌داری دعودت کنند و اعلام کردند که آمریکایی‌ها وارد این جنگ نمی‌شوند. این عوامل…

در نمازجمعه دیروز تهران چه گذشت؟ چرا صدیقی دوباره به نماز جمعه دعوت شد؟

«نیازی به دفاع دیگران از آقای صدیقی نبود، کافی بود خودشان چند کلمه حقوقی و بدون تعارض را طی این مدت اظهار می‌داشت تا رفع ابهام شود؛ ولی هرچه گفتند، ناقض ادعاهای قبلی و غیرقابل‌قبول و مغایر با اسناد منتشرشده بود و همین کارها را خراب‌تر و…

قبیله‌گرایی به جای تخصص در دولت سیزدهم/ روزهای بحرانی معیشت در سال ۱۴۰۳ تشدید می‌شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما با دولتی روبرو هستیم که مهمترین مردانش به واسطه رابطه عهده دار مسئولیت شده اند و به همین دلیل کمترین آگاهی از قواعد مدیریتی و همچنین شرایط موجود در حوزه مدیریت‌شان ندارند.

دیپلمات‌های دولت رئیسی جلوی موج انتقام‌جویی ایستادند؟

دیپلماسی در تهران توانسته است بر جو ابتدایی انتقام گیری ضمن تاکید بر عملیات اثر‌گذار و بازدارنده توسط ایران علیه اسرائیل فائق ‌آید به طوری که این روزها شاهد تحولاتی مثبت از سوی وزارت خارجه برای آتش بس در غزه هستیم.

نقشه شوم دولت برای قیمت بنزین؛ پول ندارند و افزایش قیمت را عملیاتی می‌کنند

یک اقتصاددان معتقد است: دولت در مورد بنزین تاکنون با احتیاط پیش رفته است، ولی حدس می‌زنم امسال در هر حال نیز بنزین را گران خواهند کرد و بهانه اکنون این است که چون قیمت آن ارزان است مصرف زیاد است و آلودگی بیشتر می‌شود، اما اصل دلیل همان است…

واعظی: دولت ضعیف است و معیشت مردم را خوب نمی‌تواند تامین کند

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: مشکل اصلی کشور این است که ابتدا دولت ضعیف است. دوم اینکه معیشت مردم را خوب نمی‌تواند تامین کند و گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است و یک مقداری الان باید با نسل جوان بیشتر مدارا کرد.

هشدار جدی رهبر انقلاب به اسرائیلی‌ها +ویدئو

رهبر معظم انقلاب در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق فرمودند: تلاش‌های مذبوحانه رژیم صهیونیستی همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آن‌ها را از شکست نجات نخواهد داد؛ البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.

نماینده ادوار مجلس: درگیری با ایران برای نتانیاهو بحث مرگ و زندگی است

حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده سابق مجلس گفت: نتانیاهو بدون جنگ با ایران به یک مرده سیاسی تبدیل می‌شود و اجتماعات ضد نتانیاهو در حال شکل‌گیری است. درست بعد از اینکه سه روز پشت سر هم علیه نتانیاهو اجتماعاتی شکل گرفت این ترور صورت گرفت.
بارگذاری مطالب بیشتر