مرور رده

ویدئو

خط‌ونشان کارشناس باکویی برای ایران: برادر ما اسرائیل در کنار ماست! +ویدئو

«اینجا نشستیم، تحولات ایران را زیر نظر داریم و جنگ اطلاعاتی خود را به پیش می‌بریم... ایران فکر نکند فردا که رابطه ما با روسیه بهم خورد می‌تواند اینجا را پس بگیرد... ما تنها نیستم، برادر ما اسرائیل در کنار ماست، شالوم اسرائیل...» اینها بخشی…

سخنان تند روحانی مشهور: مردم گفته‌اند تا ابد می‌خواهند با آمریکا بجنگند؟ +ویدئو

ناصر نقویان به دیدارنیوز گفت: این مردم چه زمانی گفته‌اند که تا ابد می‌خواهند با آمریکا بجنگند؟ بالای ۵۰ درصد مردم این کشور معترض هستند، آیا گناه رشوه کمتر از بی‌حجابی است؟

«آکادمی» خطرناک‌تر از «پایداری»؛ تفکرات و موسس این گروه پرسروصدا را بشناسید +ویدئو

انتخاب نوشت: اگرچه در سالیان اخیر بارزترین گروه سیاسی که خود را بازوی سیاسی-اجرایی و تقنینی مرحوم مصباح یزدی می‌داند جبهه پایداری است، اما یک نهاد فکری هم از دهه ها پیش به موازات نظریه‌پردازی‌های مصباح یزدی مشغول کار بود؛ فرهنگستان علوم…

شورش مهاجران افغان در قلب فرانسه +ویدئو

در اعتراض به کشته شدن سه افغان در فرانسه، تعدادی از مهاجران افغانستان در پاریس تظاهرات کردند اما این تظاهرات به شورش و هرج و مرج و اسیب به اموال عمومی توسط مهاجران افغان در خیابان پاریس تبدیل شد.

حواله‌داران خشمگین پژو پارس دوباره به خیابان آمدند +ویدئو

ویدئویی از تجمع حواله داران پژو پارس تحویل  زمستان ۱۴۰۲ با عدم تحویل خودروی ثبت نامی در فصل زمستان و انتقال آن به فصل بهار با افزایش ۲۰۰ میلیونی بدون اضافه شدن هیچ آپشنی برای حواله داران زمستان اضافه شده را مشاهده می‌کنید. این تجمع در…

ریزپرنده‌های اسرائیلی از داخل خاک ایران به پرواز درآمدند؟ +ویدئو

یک کارشناس تلویزیون گفت: ریز پرنده‌ها برد آنچنانی ندارند و در واقع کوادکوپتر محسوب می‌شوند و به احتمال زیاد از همان نزدیکی‌های اصفهان پرتاب شده باشند و از نظر عملی امکان ندارد منشأ پرتاب آنها، کشور دیگری باشد.

سکوت خیابانی درباره قهر از صدا‌وسیما شکست! +ویدئو

جواد خیابانی، مجری و گزارشگر صاوسیما که پیش‌تر گفته بود قصدش برای بازنشستگی جدی است در تازه‌ترین اظهارنظرش عنوان کرد: خیلی‌ها برایشان سوال پیش آمده که چرا من رفتم و برگشتم. من اصلا نرفتم که برگردم.

پای گرگ‌ها به خیابان‌های تهران باز شد؟ +ویدئو

ویدیویی با عنوان «دیده شدن گرگ در تهرانپارس» در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. برخی کاربران می‌گویند احتمالا این حیوانات شغال هستند و گرگ جثه بزرگ‌تری دارد. هنوز صحت گرگ بودن این حیوانات تائید نشده است.

آب پاشیدن روی مردم در رژه روز ارتش +ویدئو

در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در مشهد مقدس، یک خودروی آبپاش یگان ویژه با حرکتی غافلگیرکننده حاضرین در مراسم را آبپاشی کرد و دردسر ساز شد.

چرا پهپاد‌های ایران از کشور اردن عبور کردند؟ +ویدئو

بیژن پیروز عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: اردن از زمان پدر پادشاه فعلی و حتی در دوره جنگ تحمیلی متحد اسرائیل و صدام بود ولی با علم به این موضوع پهپادهای ایرانی از آسمان اردن گذشتند تا به اراضی اشغالی برسند که این امر دلیل خاصی داشت.
بارگذاری مطالب بیشتر