ویدئو| حمله دکتر هاشمیان به نمکی وزیر بهداشت: بابت خفتی که به مردم دادی باید محاکمه شوی!

بخشی از سخنان تند دکتر هاشمیان علیه نمکی وزیر بهداشت، که واکسن کرونا زدن ایرانی‌ها در ارمنستان را خفتی تاریخی دانسته، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، سخنان تند دکتر محمدرضا هاشمیان فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، علیه سعید نمکی وزیر بهداشت را می‌بینید، که در پی سفر ایرانیان به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا در لایوی اینستاگرامی بیان شد. دکتر هاشمیان با انتقاد از تصمیمات و رفتار سعید نمکی، از مدیریت او در مقابله با همه‌گیری کرونا به شدت انتقاد کرد و اتفاقات اخیر را مایه خفت جامعه پزشکی و مردم ایران دانست.

5 نظر
  1. محسن

    جناب آقای دکتر نمکی ذوب شده در ولایت و از ارادتمندان مقام عظمای ولایت هستند. توهین به ایشان جایز نیست.

  2. ددددددد،

    ٱقا تقی فقط طبابت میکرد یا فوتبال دستی ام بازی میکرد یا سخنرانی ام برای سلبریتی ها میکرد، عامو؟

  3. ناشناس

    سلام . خب این آقای دکتر هاشمیان اول از همه یه کم منطق در صحبت کردن را رعایت کنند تا به ما ثابت بشه ایشان تحصیل کرده هستند دوما اگر ایشان وزیر بودند چکارمی کردند که دیگری نکرده . انقدر کینه و نفاق برای به دست اوردن دل دشمن ….اقای دکتر همه چیز دان شما اگر به جای دکتر نمکی بودید مطمئنا تلفات روزانه کرونا هم بیشتر بود هم اینکه شمار بیشتری را روانه ارمنستان و……می کردید . فلان هنرپیشه رفته ارمنستان واکسن زده چرا برای ما خفت باشه برا اونیکه با ملت در حال تحریم همدردی نکرده خفت دارد .

  4. رضا

    جای تأسف است که افرادی از جامعه پزشکی بدون هیچ برهانی صرفا با عصبانیت علیه تیم جهادی مبارزه با کرونا گلایه می کنند. ظاهراً این اشخاص در کشور زندگی نمی کنند. ادب مرد به زه مدرک دکترای اوست

  5. ۰

    امان از ریا کاری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.