رونمایی زیرکانه از لباس رسمی کاروان ایران در المپیک؛ بدسلیقه و بدترکیب مثل همیشه! +تصاویر

بار دیگر کج سلیقگی در طراحی لباس رسمی کاروان المپیک ایران به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

به گزارش تازه نیوز، به رغم تأخیر یک ساله در برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتظار می‌رفت کمیته ملی المپیک وقت و زمان مناسب برای طراحی یک ست شیک برای کاروان اعزامی ایران داشته باشد اما مطابق معمول انتظارها بی‌جا بود چون همچون روال گذشته سلیقه یا خلاقیتی در شأن کاروان اعزامی ایران برای شرکت در افتتاحیه بزرگترین گردهمایی ورزشی جهان ندیدیم.

نکته قابل توجه اینجاست که کمیته ملی المپیک این‌بار در بحث رونمایی از لباس رسمی کاروان ایران اقدام زیرکانه‌ای انجام داد و با رونمایی از آن در فرودگاه و هنگام خروج ورزشکاران از کشور، فرصتی را برای دریافت انتقادات و پیشنهادات و شاید اصلاح این لباس‌ها باقی نگذاشت!

یادمان نمی‌رود که قبل از المپیک ۲۰۱۶ ریو، کمیته ملی المپیک در دوره مدیریت قبلی خود اقدام به رونمایی از لباس المپیکی‌ها کرد و بازتاب این اقدام آن‌قدر منفی بود که در فرصت باقی مانده تا المپیک، مسئولان مجبور به تغییر طرح لباس‌های کاروان شدند.

در همین ارتباط: تصاویر لباس کاروان المپیک ایران از سیدنی تا توکیو

در انتقادات مطرح شده در فضای مجازی به ویژه در توئیتر به ترکیب رنگی و طراحی نامناسب پوشش زنان اشاره و همچنین کت و شلوار مردان هم زیادی رسمی و اصطلاحاً «پلوخوری» عنوان شده است که چندان متناسب با یک گردهمایی ورزشی به نظر نمی‌رسد.

به اعتقاد برخی از کاربران ست آقایان بیشتر به درد شرکت در مجالس عروسی می‌خورد و ست خانم‌ها هم مشابه لباس فرم ادارات؛ این در حالی است که کمیته ملی المپیک ادعا کرده این طرح از بین ۱۰۰ طرح پیشنهادی انتخاب شده است!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.