واکنش جالب زیباکلام به پیروزی کیمیا علیزاده در المپیک +عکس

صادق زیباکلام در پیامی به نقل از دخترش درباره برد کیمیا علیزاده در المپیک، نوشت: مهمتر از پرچم سه رنگ ایران، برایم آزادگی یک زن ایرانی است.

به ‏گزارش تازه نیوز، پس از پیروزی کیمیا علیزاده مقابل ناهید کیانی در رقابت‌های المپیک، صادق زیباکلام با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

از دخترم‌ سارا که در روزگار نوجوانی‌اش مسئول بسیج خواهران دانشگاهش (دهه هشتاد) بود پرسیدم دوست داشتی کیمیا علیزاده پیروز می‌شد یا ناهید کیانی؟ بی‌درنگ پاسخ داد کیمیا. گفتم یعنی آب، خاک، ملیت، پرچم سه رنگ ایران و این چیزها برات مهم نبود؟ گفت چرا پدر، همه این‌ها برایم مهم و ارزشمند هستند. اما از آن‌ها مهم‌تر برایم، استقلال، فردیت، شخصیت و شکوه و عظمت حریت یک زن در جامعه مردسالار ایران است.

مطالب بیشتر از صادق زیباکلام:

5 نظر
  1. حسن

    شما خانواده تا خائن هستید جناب زیباکلام

  2. حححححح

    مهم این است که این آزادی را به چه قیمتی به دست آورده،،،، اره قیمتش، خیانت به مردم،
    فروختن کشور ، خوش خدمتی به دشمنان کشور

  3. زهرا

    چرا کسی از فدراسیون جهانی تکواندو انتقاد نمیکنه که با تابلوترین روش ممکن دو خواهر ایرانی ما رو مقابل هم قرار داد ؟؟

  4. جعفر

    دختری که تحت تربیت پدری مثل شما باشه، انتظار بیشتری ازش نیست
    به دختر خانم بفرمایید اونی که علیزاده بدست آورد آزادگی که جای خود، آزادی هم نبود. دخترک ساده لوح فریب خورد و خیلی از داشته هاش رو مفت فروخت. خب فغانی هم مهاجرت کرد. کسی بهش اشکال گرفت. الانم ازش دعوت می کنند و قضاوت می‌کنه.
    این بار هم عمق کم فهمت رو جار زدی آقای دکتر

  5. حمید کلباسی

    پیروزی و شکست کیمیا علی زاده در المپیک برای مسئولان بی عرضه ورزش ایران مثل تف سر بالا بود . کیمیا علیزاده یک زن جوان است که 20 سال بعد از انقلاب متولد شده ؛ نه دکترا دارد نه وزیر و وکیل است اما در 17 سالگی با غیرت و همت خودش مدال المپیک گرفته

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.