احمدی‌نژاد: یک مقام امنیتی به من هشدار داده که درباره طالبان حرف نزنم!

محمود احمدی نژاد در پیام تصویری خطاب به مردم که رسانه های نزدیک به او منتشر کرده اند، مدعی تهدید یک مقام ارشد امنیتی مبنی بر برخورد با اطرافیان و نزدیکان خود شده است!

به گزارش تازه‌نیوز، محمود احمدی‌نژاد در پیامی تصویری گفت: متعاقب تشریح و افشای این دو توطئه یک مقام ارشد امنیتی بنده را تهدید به برخورد با اطرافیان و نزدیکانم از جمله آقایان بقایی، مشایی و جوانفکر کرده است.

بخشی از سخنان احمدی نژاد که به صورت صوتی و تصویری ضبط شده به شرح زیر است: …یک موضوع بحث طالبان است که خطر جدی برای امنیت ما و منطقه محسوب می شود و موضوع دوم وجود یک باند فاسد امنیتی در دل نهادهای امنیتی است که اقداماتش علیه ملت، منافع ملت و آرمان های انقلاب است.

حدود دو هفته قبل یکی از مقامات ارشد امنیتی به من پیغام فرستاد که چرا درباره طالبان و باند فاسد امنیتی صحبت می کنید؟ ما بشدت تحت فشار هستیم و اگر ادامه بدهید، مجبور هستیم با نزدیکان و اطرافیان شما برخورد کنیم!

من پاسخ دادم که روشن کنید چه کسانی شما را تحت فشار قرار می دهند؟ آنها را به معرفی کنید. بعد از اینکه پاسخ من به آنها رسید، با یک حالت عصبانیتی پیغام دادند که اصلا پرونده دست خود ماست و اگر ادامه بدهید ما با آقای بقایی، آقای مشایی و آقای جوانفکر و دیگر همراهان و دوستان شما برخورد خواهیم کرد!

این دو موضوع چیست؟ چرا باید بحث طالبان، برای عده ای در نهاد امنیتی ما، بطور معکوس دارای اهمیت باشد؟ همه می دانیم که طالبان یک گروه وابسته‌ی بسیار خشن و ضدانسانی است که با کمک بیگانگان، با زور اسلحه و با کشتار مردم می خواهد بر افغانستان مسلط شود. نقشه روشن است، قبلا هم توضیح داده ام. طراحی جدید آمریکاست، می خواهد آنها را مسلط کند، به محض آنکه مسلط شدند، با شعار تشکیل خراسان بزرگ، تهدیدی جدی را علیه همسایگان، بویژه ایران عزیز شکل بدهند.

بسیار روشن است که هدف اصلی از حرکت، حمایت، تقویت و تسلیح آنها، تهدید ایران است و من مطمئن هستم که به محض اینکه آنها مستقر شوند، تمام مرزهای شرقی ایران عزیز، مورد تهدید جدی قرار خواهد گرفت و مشکلاتی ایجاد خواهد کرد که برطرف کردن آنها، هزینه ها و دشواری های فراوانی را به همراه خواهد داشت.

من با مردم افغانستان، ملت های منطقه و مردم عزیز خودمان صحبت کردم و به عنوان وظیفه یک خدمتگزار کوچک، سعی کردم توطئه را تشریح و افشاء کنم.

موضوع دوم باند فاسد امنیتی بود که در چند بخش، راجع به عملکرد و رفتار آنها صحبت کردم. اینکه آنها چگونه مسیرها را در اداره کشور منحرف می کنند، اطلاعات غلط می دهند، دائما بین مردم و مسئولین تقابل ایجاد می کنند، اعتراضات آرام و قانونی مردم را به خشونت می کشند و هزینه اعتراض مردم را آنقدر بالا می برند که مردم بی تفاوت شوند، کنار بکشند یا نارضایتی ها آنقدر اوج بگیرد که دیگر قابلیت کنترل نداشته باشد.

دیدیم صحنه هایی را که در آبان ۹۸ و قبل و بعد از آن پیدا شد. هر گاه مردم حرف حقی دارند که می خواهند بزنند، اینها وارد می شوند، درگیری، تیراندازی و حتی کشتار درست می کنند و مسیر را منحرف می کنند و اجازه نمی دهند حرف حق مردم به کرسی بنشیند. حتی با جریانات خارج از کشور مرتبط هستند و تغذیه می شوند. به محض آنکه در گوشه ای از کشور، مردم اعتراضی می کنند، با کمک آنها صحنه را جوری طراحی می کنند که حرکت مردم منتسب به بیگانه شود تا راه برای سرکوب آن باز شود.

 

بیشتر بخوانید:

هشدار احمدی‌نژاد به رئیسی: مراقب قیمت دلار باشید!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.