اعتراف تلخ رئیسی درباره لزوم واردات صد میلیون دوز واکسن/ صبح بخیر آقای مخبر!

ابراهیم رئیسی با حضور در برنامه زنده شبکه اول سیما به مناسبت هفته دولت و یکماهگی دولت سیزدهم گفت که کشور به واردات نزدیک به صد میلیون دز واکسن کرونا احتیاج دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعاتی پیش ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: کشور نیاز به واردات حداقل ۱۰۰ میلیون دوز واکسن دارد.

رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد: «واکسن داخلی کفاف نیاز جامعه را نمی‌داد و برآورد ما نیاز به ۱۰۰ میلیون دز واکسن بود» اظهار نظری که بلافاصله با واکنش فعالان رسانه‌ای مواجه شد. امتداد با انتشار این بخش از سخنان رئیسی نوشت: استعفا و کناره‌گیری از قدرت که هیچ! ای کاش ایشان به معاون اول خود می‌گفت لااقل به خاطر دروغ‌هایی که تحویل مردم داد عذرخواهی کند.

جناب آقای مخبر به خاطر دارد که وعده داده بود مثل سوپر مارکت وفور واکسن خواهیم داشت. حالا کاشف به عمل آمده که تولید داخلی پروژه‌ای بود که اگرچه برای مردم سلامتی به همراه نداشت اما پست معاون اولی را برای جناب مخبر به ارمغان آورد. آیا دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم حاضر است از جانب صدها هزار مصیبت دیده ایرانی بابت ترک فعل از صاحبان وعده‌‌های خیالی شکایت کند؟

محمد مخبر، چند ماه قبل در حضور رهبر انقلاب به جهاد علمی همکارانش در ستاد اجرایی اشاره کرده بود و از تولید گسترده واکسن داخلی سخن گفته بود. او از زمستان سال قبل تا خرداد امسال، دائم وعده تولید میلیونی واکسن داده بود. از ۲۰تا۵۰ میلیون واکسن از مرداد تا پایان شهریور…وعده‌ای که محقق نشد و حالا مشخص شده بعد از ۶ماه، ستاد اجرایی کمتر از ۴میلیون دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت داده است.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. عادله

    کاملا مشخصه که از این دولت منتفری
    و دنبال یک مدرک برای دعوایی
    خاک بر سرت بشه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.