پرسپولیس با یک تغییر مقابل الهلال؛ اسلحه پنهان گل‌محمدی در ریاض کیست؟

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته تیمش را با یک تغییر نسبت به دیدار با استقلال تاجیکستان به مصاف الهلال بفرستد.

به گزارش تازه نیوز، بازی با الهلال در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و روز شنبه 24 مهر در حالی در عربستان برگزار می‌شود که از قرار معلوم گل‌محمدی خیلی نمی‌خواهد دست به ترکیب برنده تیمش بزند.

تیم پرسپولیس در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و موفق شد با تک‌گل ارزشمند مهدی ترابی با نتیجه یک- صفر این تیم را شکست داده و به یک‌چهارم نهایی صعود کند. حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی بازیکنانی بودند که در ترکیب اولیه پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان به میدان رفتند.

حالا از تمرینات سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد عیسی آل‌کثیر مرد محوری پرسپولیس بوده و مربیان این تیم کارهای اختصاصی با او انجام می‌دهند. آل‌کثیر در رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان نمایش بسیار خوبی داشت. او در پیروزی 4- صفر پرسپولیس مقابل شارجه در بازی آخر مرحله گروهی موفق به گلزنی شد و آن گل آغاز گلزنی‌های این بازیکن در آسیا بود. آل‌کثیر در مرحله یک‌هشتم نهایی و بازی با السد، در دقیقه 85 دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد تا تیمش به جمع 8 تیم برتر آسیا برسد.

آل‌کثیر که جای علی علیپور را در پرسپولیس گرفته بود، در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم درخشید و دبل او مقابل پاختاکور باعث شد شاگردان یحیی به جمع 4 تیم برتر آسیا برسند. آل‌کثیر که به دلیل محرومیت، دیدار با النصر و همچنین فینال آسیا را از دست داد اما نقش مهمی در فینالیست شدن پرسپولیس بازی کرد. در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز این مهاجم خوزستانی به رغم محرومیت و دوری 6 ماهه از میادین فوتبال باز خوش درخشید و توانست 2 گل برابر تیم‌های گوای هند و الریان قطر به ثمر برساند.

حالا یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته در صورتی که بازیکنان اصلی او مصدوم نشوند یا اتفاق خاصی نیفتد، از عیسی در ترکیب اصلی دیدار با الهلال عربستان استفاده کند. مهدی عبدی احتمالاً نیمکت‌نشین می‌شود و سایر نفراتی که برابر استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی قرار گرفتند، در عربستان فیکس بازی خواهند کرد.

عبدی اسلحه پنهان گل‌محمدی در ریاض

مهدی عبدی در بازی حساس شهر ریاض بین دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان، اسلحه پنهان یحیی گل‌محمدی است. مهاجم جوان پرسپولیس که از شم گلزنی بالایی برخوردار است، بنابر اخبار واصله قرار است در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به عنوان ذخیره اصلی بازی کند. قرار است عیسی آل‌کثیر و وحید امیری از ابتدا در ترکیب تیم پرسپولیس مقابل الهلال عربستان قرار بگیرند. دو بازیکنی که از دوندگی بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند با پرس مدافعان حریف، تیم عربستانی را خسته کنند. نیمه دوم و پس از خسته شدن مدافعان الهلال، قرار است مهدی عبدی به عنوان اسلحه پنهان و ذخیره طلایی وارد زمین شود تا ضربه نهایی را بزند. کاری که عبدی جوان در مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به خوبی برابر النصر انجام داده و توانسته بود با گل زیبای خود، حریف عربستانی را حذف کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.