از عجایب نقل و انتقالات: رقابت پرسپولیس و استقلال بر سر بازیکن مازاد!

تلاش دو باشگاه پرطرفدار پایتخت برای به خدمت گرفتن مهاجم نیمکت نشین سپاهان از شگفتی های فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران است.

به گزارش تازه نیوز، بعد از جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان، کادر فنی پرسپولیس به فکر خرید مهاجم افتاد و آنها توانستند حامد پاکدل مهاجم فصل قبل آلومینیوم اراک را به خدمت بگیرند اما این پایان ماجرا نبود و پرسپولیسی‌ها قصد داشتند یک مهاجم خارجی را هم به تیمشان اضافه کنند. موضوعی که هم یحیی گل‌محمدی و هم مدیران پرسپولیس به آن اشاره و آن را تأیید کردند. در همین رابطه یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای که چند روز قبل از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با مدیرعامل وقت سرخپوشان داشت‌‌، اعلام کرد برای تقویت خط حمله خود قصد جذب کی‌روش استنلی را دارد. پرسپولیسی‌ها در همان زمان باب مذاکره را با این بازیکن باز کردند و حتی روی مسائل مالی هم به توافق رسیدند ولی ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای باشگاه پرسپولیس، باعث شد پیوستن استنلی به پرسپولیس منتفی شود.

طی روزهای گذشته و بعد از آمدن مدیرعامل جدید استقلال، فرهاد مجیدی لیستی از چند بازیکن را به آجرلو داد تا با آنها برای پیوستن به استقلال مذاکره شود. یکی از این نفرات کی‌روش استنلی مهاجم فصل قبل سپاهان و گزینه خرید پرسپولیس بود. یکی از مدیران استقلال هم با تأیید این خبر اعلام کرد این باشگاه به دنبال جذب استنلی است و اگر با این بازیکن به توافق برسند‌‌؛ مهاجم فصل قبل سپاهان فصل آینده پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

این مهاجم که در لیگ نوزدهم عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد‌‌، سال قبل عملکرد بسیار ضعیفی از خودش به نمایش گذاشت و هیچ نشانی از آقای گل لیگ برتر و یک مهاجم گلزن نداشت. دیر اضافه شدن به تمرینات سپاهان، داشتن اضافه وزن و عدم داشتن انگیزه لازم باعث شد کی‌روش استنلی در لیگ بیستم به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شود.

استنلی به وضوح با دوران اوجش فاصله زیادی دارد و فصل گذشته آمار کاملاً ناامیدکننده ۱۷ بازی و یک گل را به ثبت رساند؛ همین موضوع باعث شد سپاهان او را از برنامه هایش خارج کند. نکته جالب و البته عجیب اما اینجاست که با داشتن چنین آمار ضعیفی، دو تیم مطرح و پرهوادار پایتخت به دنبال بازیکنی هستند که به شدت افت کرده و فرسنگ‌ها با دوران اوجش فاصله دارد.

در این ارتباط بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.