تنش در آذربایجان: حمله شبانه به سفارت ایران در باکو!

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از اعتراض شدید و پیگیری سفارت ایران در باکو در پی تعرض شبانه به حریم آن و شناسایی و بازداشت چهار متعرض توسط پلیس دیپلماتیک این کشور خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان امروز (جمعه) گفت: در پی تعرض و بی احترامی عده‌ای به سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در نیمه شب گذشته (پنجشنبه شب) و اعتراض شدید و پیگیری‌های رسمی، پلیس دیپلماتیک و وزارت کشور جمهوری آذربایجان چهار متعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران را شناسایی، بازداشت و بازجویی کرد.

به نقل از فارس، سفیر ایران در باکو تاکید کرد که سفارت جمهوری اسلامی ایران در حال پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تنبیه خاطیان است.

الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان اخیرا اظهاراتی را درباره برگزاری مانور ایران در مرز‌های شمال غربی مطرح کرد که واکنش وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه ایران را به همراه داشت.

امیرعبداللهیان اظهارات الهام علی‌اف را تاسف برانگیز خواند و گفت: ایران حضور و فعالیت رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی خود را تحمل نمی‌کند و در این رابطه هر اقدامی که لازم باشد، انجام می‌دهد.

۱ نظر
  1. علی

    وزارت امور خارجه ایران سریعا باید سفیر بی تجربه وخام ایران ،موسوی رو در آذربایجان عوض کنه ،وفردی قابل اعتماد وباتجربه رو به جای موسوی بزاره.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.