پرسپولیس قبل از بازی باخته بود!

پرسپولیس مقابل الهلال هیچ شباهتی به تیم پرصلابت چند سال اخیر نداشت و حتی صدای متعصب ترین هوادارانش را هم درآورد.

به گزارش تازه نیوز، پرسپولیس بازی را وقتی باخت که نتوانست یک سفره عادی را در تهران مدیریت کند و بازیکنانش بعد از ۵ ساعت معطلی از فرودگاه به خانه برگشتند.

دعوای عجیب حامد لک و سیامک نعمتی که خروجی آن تعویض عجولانه نعمتی بود، نمایی از آشفتگی تیمی و فردی پرسپولیسی‌ها در بازی حساس با الهلال بود. این پرسپولیسی که مقابل الهلال دیدیم یکی از ضعیف ترین پرسپولیس های تاریخ و یکی از بی برنامه ترین تیم هایی بود که در تمام چند سال اخیر دیده بودیم.

گل محمدی وقتی باخت که در ایران نتوانست تیمش را مدیریت کند و حداقل بازیکنان را با انرژی و تحرک و تعصب بیشتر به میدان بفرستند.
الهلال از نظر فوتبالی یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس بود و در همان نیمه اول نشان داد که برخلاف تیم ما طرح و برنامه دارد و البته از نظر بدنی هم کاملاً برتر است.

الهلال حتی نسبت به بازی با استقلال هم کاملاً تقویت شده بود و با انرژی بیشتری بازی کرد اما در آن سو پرسپولیس در روزی که مربیانش روی نیمکت کپ کرده بودند، اصلاً نمایش جالب توجهی نداشت و بعد از اتمام مسابقه حتی متعصب ترین پرسپولیسی‌ها هم شکست تیمشان را پذیرفتند چون اصلا انتظار نداشتند این تیم آشفته با این نمایش زشت به نیمه نهایی آسیا برسد.

در همین ارتباط: نایب قهرمان آسیا از صغیر و کبیر کمک گرفت؛ پرسپولیس را بیشتر از این خوار و خفیف نکنید!

۱ نظر
  1. رضا

    نظر من اینه فدراسیون استقلالی لیگ برتر اغاز تشه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.