استقلال جلو این الهلال 2 رقمی می‌شد/ هنوز ۶ گلی که از العین خوردند و آبروی ما را بُردند فراموش نکردیم!

وحید قلیچ دروازه‌بان پیشین پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها زمان قلقلک میرزا بین سه، چهار تیم اول شدند اما خواب فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم نمی‌توانند ببینند!

به گزارش تازه نیوز، وحید قلیچ در واکنش به شادمانی برخی استقلالی‌ها از شکست پرسپولیس به خبرورزشی گفت: «الهلال برخلاف بازی با استقلال در عربستان و جلوی تماشاگران خودی بازی می‌کرد. همچنین آن الهلال اصلا تیم نبود. هماهنگی امروز را نداشت اما حالا سرمربی فرانسوی توانسته است این تیم پُرمهره را هماهنگ کند. ضمن آن که الهلال تقویت شده و واقعا قوی تر از پرسپولیس نشان داد. حالا من می‌بینم که استقلالی‌ها خوشحالی می‌کنند که کمتر گل خورده اند یا پرسپولیس ۳ گل خورده است. استقلالی‌ها خوشحال نباشند چون اگر خودشان در عربستان بازی می‌کردند ۲ رقمی‌می‌شدند. هنوز ۶ گلی که از العین خوردند و آبروی فوتبال ایران را بُردند فراموش نکرده‌ایم. از زمانی که لیگ قهرمانان آسیا راه اندازی شده هنوز نتوانسته‌اند به فینال برسند و… زمان قلقلک میرزا بین سه، چهار تیم اول شدند اما خواب فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم نمی‌توانند ببینند!»

۱ نظر
  1. جبجبی

    تو خودتو اندازه ای میبینی که بیای درمورد باختهای استقلال حرف بزنی و بگی استقلال تو ۴تا تیم اول شده اول اینکه *** بااین حرف تیم بی ریشه خودتو بی ریشه تر نشون میدی دلیلشم بهت میگم *** فکرکن اون موقه استقلال تو اون چارتا تیم بوده تا قهرمان بشه ولی تیم بی وجود تو به احتمال خیلی زیاد و رو حرف ای تو اصلا وجود خارجی نداشته که بین همون ۴تا تیم باشه ثانیا بابایی وزیرتون رفته که به این روز افتادین ازین به بعد به قول بعضیا که دم دراوردن باخت پلیس واقعی رو خواهیم دید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.