افتتاحیه لیگ برتر با 2 برد و 2 تساوی؛ مدعی قهرمانی با صدرنشینی شروع کرد +جدول

تیم فوتبال سپاهان اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در دیدار هفته نخست از لیگ بیست‌ویکم در خانه به مصاف مس رفسنجان رفت و موفق شد مقابل مهمان خود به پیروزی برسد.

به گزارش تازه نیوز، دو تیم سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

امید نورافکن در دقیقه 3+45 و سروش رفیعی در دقیقه 56 برای سپاهان گلزنی کردند. سیدمهدی حسینی هم در دقیقه 1+90 یک پنالتی را برای مس از دست داد. مرتضی منصوریان داور این مسابقه بود که به مهرداد رضایی از تیم مس رفسنجان کارت زرد نشان داد.

تساوی؛ حاصل کار پیکان و نفت مسجدسلیمان

تیم‌های فوتبال پیکان و نفت مسجدسلیمان در هفته اول بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر در پایان نود دقیقه به تساوی رضایت دادند.

قضاوت این دیدار را ناصر جنگی برعهده داشت که در دقیقه 89 مسعود پورمحمد از نفت مسجدسلیمان را با کارت زرد جریمه کرد.

پدیده و آلومینیوم میل به پیروزی نداشتند

دیدار دو تیم پدیده مشهد و آلومینیوم اراک در هفته نخست از فصل بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی خاتمه یافت.

در این دیدار که هیچکدام از دو تیم میل به پیروزی نشان ندادند، علی صفایی قاضی میدان بود. امیرحسن جعفری و حسام پورهاشم‌ از تیم پدیده و وحید محمدزاده و پوریا آریاکیا از تیم آلومینیوم در این بازی با کارت زرد داور جریمه شدند.

دشت ۳ امتیازی نساجی مقابل فجرسپاسی
نخستین دیدار از هفته اول بیست‌ویکمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی نساجی به پایان رسید.

کریم اسلامی زننده تک گل نساجی بود که در دقیقه 23 دروازه مهمان را گشود. شاگردان ساکت الهامی سه امتیاز خانگی را در افتتاحیه لیگ بیست‌ویکم کسب کردند و فجرسپاسی هم که پس از هفت دوره غیبت، در این فصل نماینده شیراز در لیگ برتر است، نتوانست در نخستین بازی فصل 01-1400 امتیازی کسب کند.
قضاوت این دیدار برعهده سیدرضا مهدوی بود که رضا جعفری و مسعود شجاعی از نساجی و حمید نعمتی از فجرسپاسی را با کارت زرد جریمه کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.