جنجال جدید ریحانه پارسا؛ خودکشی کرده یا کشته شد؟/ رکنا: ریحانه پارسا به قتل رسید!

سایت رکنا با استناد بر «شنیده‌ها»، از قتل صبح امروز ریحانه پارسا در استانبول ترکیه خبر داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، سایت خبری رکنا که بر اخبار حوادث تمرکز دارد، نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید.

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی این روزهای شبکه‌های اجتماعی بود. پس از مهاجرت ریحانه پارسا با انتشار ویدیو و عکس‌های برهنه باعث حاشیه‌سازی‌های بسیاری شد. اخیرا اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است. نام  ریحانه پارسا جزو بحث‌های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است. اما قتل یا مرگ ریحانه پارسا واقعیت دارد؟ شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد!

خبر مرگ ریحانه پارسا، این خانم بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی به خصوص کلاب‌هاوس همه را به تب و تاب انداخته است. هرچند رکنا نوشته خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید یا تکذیب نمی‌کند اما تاکید کرده «کنار هم گذاشتن شواهد و اخبار حقایق بسیاری را آشکار می‌کند».

ریحانه پارسا که متولد ۱۳۷۷ است، در آخرین استوری ایسنتاگرامی خود لیست کارهایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد منتشر کرد. به نقل از رکنا، این استوری تعجب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت در حالی که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب‌هاوس او دیشب لایوی نامفهوم در اینستاگرام گذاشته و در حالی که قرص سفیدرنگی را با مشروبات الکلی می‌خورد، حرف‌های نامفهوم‌تری نیز می‌زد. تمام این اخبار حدس‌های مخاطبان را به خودکشی می‌رساند.

رسانه‌های ترکیه تاکنون خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا انتشار نداده و دوستان ایشان هم استوری‌ای نزده‌اند یا خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید نکرده‌اند. این بی‌خبری از بازیگر و تمام شایعات درباره مرگ و یا قتل ریحانه پارسا با کنار هم گذاشتن این شواهد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

استوری ریحانه پارسا قبل از مرگ

بیشتر بخوانید:

2 نظر
  1. غلامعلی

    خدا به این دختر کمک کنه از این دیوانه بازی ها و دروغ گفتن ها نجات پیدا کنه و راه راست بیاد

  2. محمدظاهری فر

    مرده زنده شد🙉

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.