واکنش وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش به نسبت فامیلی‌اش با شهردار زاکانی!

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در واکنش به نسبت فامیلی خود با شهردار تهران گفت: تعدد گزینه‌ها و صرف وقت طولانی برای بررسی شرایط هر یک نشان می‌دهد که ملاک‌هایی غیر از روابط خویشاوندی مدنظر بوده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی برای کرسی ریاست وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ورود و معرفی شما با برخی حواشی مطرح بود که دقیقا برای آقای باغگلی وزیر پیشنهادی قبلی نیز مطرح شد، و با توجه به انتقاد و گلایه‌هایی که جامعه از انتصابات فامیلی دارد، نگاه شما نسبت به این مساله چیست، گفت: اگر مبنای انتخاب، قرابت و نسبت فامیلی بود، گفته شما موضوعیت داشت. اما تعدد گزینه‌ها و صرف وقت طولانی برای بررسی شرایط هر یک از آن‌ها از سوی رئیس‌جمهور محترم، نشان از آن دارد که ملاک و سنجه‌هایی غیر از روابط خویشاوندی مدنظر بوده است.

وی در واکنش به این‌که جامعه از انتصابات فامیلی به ستوه آمده و اخیرا یک جامعه‌شناس عنوان کرده این وضعیت موجب حس تحقیر در جوانان شده و جامعه را به ناامیدی کشانده است، پاسخ داد: جوانان برومند این کشور همواره سربلند بوده و خواهند بود. آن‌ها سوابق را می‌بینند، تحلیل می‌کنند و بدون تاثیرپذیری از القائات مغرضانه نتیجه‌گیری می‌کنند و ان‌شاالله در آینده همچون منتقدانی دلسوز ناظر بر عملکردها خواهند بود.

گزینه پیشنهادی برای کرسی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور موضوع شایسته‌سالاری را مدنظر داشته‌اند، شما برای ورود به وزارت آموزش و پرورش چقدر خود را شایسته می‌دانید، گفت: بنده هیچ‌گاه خود را از آموزش و پرورش جدا ندانسته‌ام ولی شایستگی به عنوان وزیر آموزش و پرورش را به انتخاب ریاست محترم جمهوری و تایید نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی واگذار می‌کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.