رونالدو اشک دختر ایرلندی را درآورد؛ گلر جوان حسودی کرد! +تصاویر

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال و برترین گلزن ملی جهان با اهدای پیراهنش به یک دختر کم سن و سال او را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش تازه نیوز، رونالدو نتوانست در بازی برابر جمهوری ایرلند در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر گلزنی کند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از سوت پایان بازی یکی از هواداران خوش شانس ایرلند توانست از حلقه ماموران امنیتی عبور کند و اسطوره ‌اش را در آغوش بگیرد.

این دختر نوجوان اهل دوبلین به نام آدیسون ولان عضو تیم زیر 13 سال شلبورن است و به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند. او پس از در آغوش گرفتن رونالدو از شدت خوشحالی اشک ریخت.

اما این تنها کاری نبود که این ستاره پرتغالی برای او انجام داد. رونالدو پیراهنش را نیز از تن درآورده و به این دختر هیجان‌زده هدیه کرد و همین رفتار باعث شد تا هواداران ایرلندی حاضر در ورزشگاه به تشویق و تحسین او بپردازند و فریادهای شادی به افتخار این بازیکن سر دهند.

هرچند این اتفاق باعث ناراحتی گاوین بازونو، دروازه‌بان جوان ایرلند شد که توانست در برابر کریستیانو رونالدو در این بازی کلین شیت کند و یکی از بهترین شب‌های دوران فوتبالش را پشت سر بگذارد.

او دقایقی قبل از رونالدو خواسته بود که پس از پایان بازی پیراهنش را به او بدهد و به نظر می‌رسید به دختر نوجوانی که موفق شد این پیراهن را از این ستاره پرتغالی بگیرد حسودی کرده باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.