فرهاد مجیدی دوباره داغ کرد: جان مادرتان VAR بیاورید!

فرهاد مجیدی در گنفرانس خبری پس از بازی با نساجی گفت: در بازی قبلی گل سالم استقلال مردود اعلام شد و این مسابقه هم یک پنالتی مسلم ما به همین راحتی از دست رفت. در حالی که اگر VAR بود، استقلال هر دو مسابقه را می برد.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پایان بازی این تیم مقابل نساجی حرف‌های تندی بر زبان آورد که در ادامه می خوانید:

خوب نبودیم

واقعیت امر این است که امروز خوب بازی نکردیم و امیدوارم در آینده بهتر شویم. در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. نساجی بسته فوتبال بازی می‌کرد ولی انصافاً آنها هم موقعیت داشتند. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، برنده می‌شدیم.

عذرخواهی از هواداران

واقعاً باید از هواداران عزیز استقلال عذرخواهی کنم. امروز من و شاگردانم از دیدن آنها و هیاهوی این بزرگواران روی سکوها انرژی می‌گرفتیم ولی معذرت می‌خواهم که نتوانستند شاهد گلزنی استقلال باشند.

کمک‌داور ویدئویی

از تمام مسئولان خواهش می‌کنم و صادقانه می‌گویم، آقایان! جان مادرتان، جان بچه‌هایتان کمک‌داور ویدئویی را برای فوتبال ایران بیاورید. در بازی قبلی گل سالم استقلال مردود اعلام شد و این مسابقه هم یک پنالتی مسلم ما به همین راحتی از دست رفت. در حالی که اگر VAR بود، استقلال هر دو مسابقه را می‌برد و تمام امتیازات ممکن تا اینجای فصل را گرفته بود، آن وقت دیگر کسی نمی‌گفت چرا استقلال این روزها امتیاز از دست می‌دهد و در پایان فصل حسرت همین امتیازات را می‌خورد؟

جسارت عذرخواهی

امیدوارم آقای فغانی جسارت عذرخواهی بابت پنالتی که برای استقلال نگرفت را داشته باشد. دقیقاً عین همین صحنه داخل محوطه جریمه سوریه اتفاق افتاد و برای تیم ملی ایران پنالتی گرفتند اما آقای فغانی برای استقلال پنالتی نگرفت. به همین راحتی امتیازات از دست استقلال می‌رود.

رضایت از مهاجمان

از مهاجمان خودم راضی هستم چون امروز خوب بازی کردند ولی طبیعی است که برای هماهنگ شدن با فضا، کشور و لیگ جدید نیازمند فرصت بیشتری هستند. ما به طور کلی تغییرات زیادی نداشتیم و فقط غفوری را به خاطر اینکه سه روز همراه تیم تمرین نکرده بود، از ترکیب ثابت بیرون آوردیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.