شبکه تلویزیونی سگ‌ها راه‌اندازی شد! +عکس

به تازگی سگ‌ها صاحب شبکه تلویزیونی مخصوص به خود شده‌اند که «داگ‌تی‌وی» نام دارد.

به گزارش تازه نیوز، با راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی، این حیوانات خانگی دیگر مجبور نیستند همراه صاحبشان سریال‌ تماشا کنند؛ بلکه از این پس محتوای مناسب خود را خواهند داشت!

تهیه‌کنندگان این شبکه تلویزیونی در بیانیه‌ای اعلام کردند که «داگ‌تی‌وی» به دنبال مطالعاتی درباره نیازهای فیزیولوژیکی و روانی، خلق و خو و پاسخ‌های حیوانات شکل گرفته تا به آنها کمک کند در صورت نیاز، بیشتر هیجان‌زده شوند یا احساس آرامش کنند.

مدیران این شبکه می‌گویند که این کانال تلویزیونی پس از سه سال تحقیق و آزمایش علمی راه‌اندازی شده است. برنامه‌های این شبکه با هدف کاهش علایم در شرایطی مانند اضطراب پس از جدایی، تنهایی و استرس ساخته می‌شود. همچنین برنامه‌هایی خواهد داشت تا به صاحبان سگ‌ها کمک کند تا حیوانات خانگی خود را بهتر درک کنند و از آنها مراقبت کنند.‌

شبکه تلویزیونی داگ تی‌وی

پروفسور نیکلاس دودمن، دانشمند ارشد داگ‌تی‌وی می‌گوید که این شبکه منبعی عالی برای کمک به صاحبان سگ است که برخی از مشکلات رفتاری که ممکن است با تنها گذاشتن سگ‌ها ایجاد شود، پیشگیری کنند.

به گفته مسئولان این شبکه تلویزیونی، از هر شش سگ، یکی با اضطراب جدایی مواجه است.

۱ نظر
  1. بودن یا نبودن

    فکر میکنم غیر از مهاجرت ایرانیان زین پس با این مجلس انقلابی حیوانات هم به مهاجرت به کشور های همسایه فکر کنن. بعد اونا براشون شبکه میزارن .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.