لغو ‌سفر تیم زنان ایران به بلژیک به خاطر نسبت فامیلی با نخست‌وزیر شاه!

اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران که قرار بود در شارلوای بلژیک برگزار شود به دلیل نسبت فامیلی مالکان باشگاه شارلوا با نخست وزیر اسبق رژیم پهلوی، در آستانه لغو قرار گرفته است.

به گزارش تازه نیوز، احمد راستینه، نماینده مجلس ایران با انتقاد از اردوی تیم ملی زنان در شارلوا، خواستار پاسخ و احضار وزیر ورزش به مجلس شده است. راستینه به مالکین ایرانی باشگاه معترض است که از خاندان بیات، نوادگان مرتضی قلی بیات، نخست وزیر سابق پهلوی هستند که البته در سال ۱۳۳۷ از دنیا رفته است.

نوه‌های مرتضی قلی بیات هم اکنون مالکیت باشگاه شارلوا را بر عهده دارند و مهدی بیات نیز ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک را در اختیار داشت و گفته می‌شد طی توافق فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک، قرار بود اردوی تیم ملی زنان به شکل رایگان در شارلوا برگزار شود.

در حالیکه پیشتر بازیکنان ایرانی در تیم شارلوا حضور داشتند و حتی مشکلی برای سفر خانواده بیات به ایران وجود ندارد، اما به نوشته برخی رسانه‌ها اردوی تیم زنان در بلژیک به دلیل اعتراض جدی نماینده مجلس و عدم صدور مجوز شورای برون مرزی، لغو خواهد شد.

۱ نظر
  1. شیرزاد

    باسلام.نماینده ی محترم.باسلام.چگونه است که بازیکنان نامی تیم ملی ایران از دودهه به این طرف با این باشگاه قرارداد داشته و توپ می‌زدند مشکلی نداشته حالا که دختران در افتخار ما برای اولین بار میخواهند تا حجاب اسلامی و شایسته سالاری دینی را به اروپایی ها و جهان دیکته کنند مشکل ساز شده است.من باتوجه به ایثارگری و فرزند شهید بودن هیچگونه مشکلی نمی بینم .لطفاً شما نیز شفاف سازی کنید .باتشکر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.